حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » معابر شهری با هدف توسعه فعالیت‌های ورزشی طراحی و متناسب‌سازی شوند

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

معابر شهری با هدف توسعه فعالیت‌های ورزشی طراحی و متناسب‌سازی شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در طراحی معابر شهری توجه به فراهم کردن زمینه‌های فعالیت‌های ورزشی نیاز است و معابر موجود نیز باید برای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی متناسب‌سازی شوند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مجید نظری در دیدار با رییس فدراسیون اسکیت افزود: اگر چه جمعیت چهارمحال و بختیاری معادل یک درصد از جمعیت کل کشور است اما استعدادهای ورزشی این استان در مقایسه با استان‌های پر جمعیت قابل‌توجه هستند.

وی با اشاره به ضرورت متناسب‌سازی معابر شهری با انواع فعالیت‌های ورزشی تصریح کرد: زندگی ماشینی و بروز معضل کم‌تحرکی موجب شده است تا در طراحی جدید معابر به افزایش تحرک و فعالیت‌های ورزشی توجه شود.

نظری یادآور شد: کمبود اعتبارات در محدود کردن فعالیت‌های عمرانی اثرگذار است اما تلاش می‌شود برای توسعه ورزش در استان اقدامات مؤثری انجام شود.

رییس فدراسیون اسکیت نیز در این دیدار با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در تغذیه فکری و علمی رشته اسکیت ایفا می‌کند، گفت: ورزشکاران و فعالان ورزشی این استان با تالیف کتاب‌های مرتبط با رشته اسکیت توانسته‌اند به تخصصی‌تر شدن این رشته کمک کنند و این اقدام ارزشمندی است.

بهمن محمدرضایی افزود: اسکیت با علم و هنر آمیخته است و تاثیر بالایی در شادی و سلامت مردم دارد.

وی به راه‌یابی چهار رشته زیرمجموعه اسکیت به بازی‌های المپیک اشاره و تصریح کرد: امید می‌رود با همراهی مسئولان به زودی ورزشکاران با استعداد چهارمحال و بختیاری در عرصه رقابت‌های المپیک حضور یابند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.