حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » فعال‌سازی غرفه‌های موقوفه مشارکتی حضرت زهرا(س) در دهه فجر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت‌های مناسبتی این اداره در دهه فجر، گفت: فعال‌سازی غرفه‌های مربوط به موقوفه مشارکتی حضرت زهرا(س) از مهمترین برنامه‌ها است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن امیری در شهرکرد در رابطه با مهمترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های پیش‌بینی شده میدانی و مجازی به مناسبت دهه فجر گفت: نواختن سرود جمهوری اسلامی و سرودهای انقلابی در امامزادگان شاخص سطح استان، آذین‌بندی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی تحت نظر اوقاف، برگزاری مسابقات ویژه همکاران به صورت مجازی و برگزاری محافل انس با قرآن مجازی در بقاع متبرکه از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان با محوریت بقاع متبرکه، برگزاری جشن‌های انقلاب در امامزادگان فعال در طول دهه فجر به خصوص در روز ۲۲ بهمن، فعال‌سازی غرفه‌های مربوط به موقوفه مشارکتی حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه همزمان با ولادت فرخنده ایشان نیز در طول این دهه با حضور مردم و مسؤولان برپا خواهد شد.

وی به توزیع و نصب پوسترهای نمایشگاهی مرتبط با ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: غبارروبی بقاع متبرکه شاخص استان با حضور زائران و مجاوران از دیگر برنامه‌های مناسبتی دهه فجر است که در طول این دهه برپا خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.