حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » سیلاب به بخشی از باغات و جاده‌های ارتباطی کوهرنگ خسارت زد

فرماندار کوهرنگ گفت: بارش‌های بهاری روز جمعه بیست و دوم فروردین، به بخشی از باغات و جاده‌های ارتباطی این شهرستان خسارت‌هایی وارد کرد.

...

کاوش نیوز: هوشنگ مصطفوی افزود: از آنجا که این بارش‌ها برای ساعاتی همراه با تگرگ بود، به باغات به گُل نشسته شهرستان آسیب وارد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین سیلاب‌های فروردین امسال و از جمله بارش‌های روز بیست و دوم فروردین، منجر به شکل‌گیری خسارت‌هایی به جاده‌های پشت‌کوه موگویی، ۴۰ جاده ارتباطی بخش بازفت و جاده‌های ارتباطی بخش صمصامی شد.

مصطفوی تصریح کرد: ارزش ریالی این خسارات از سوی کارشناسان در حال بررسی است و پس از جمع‌بندی نهایی اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ به زلزله ۳.۶ ریشتری روز جمعه این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:گزارشی مبنی بر خسارت ناشی از این زلزله اعلام نشده است.

مصطفوی، کوچ زودهنگام عشایر را از چالش‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: ممکن است عشایر با عبور از ایلراه‌های قدیمی از استان خوزستان وارد بخش صمصامی شهرستان شوند، به همین دلیل احتمال دارد که سیلاب آسیبی به آنها وارد کند و این کوچ زودهنگام برای عشایر خطرآفرین خواهد بود.

وی، تعداد عشایر کوچرو شهرستان کوهرنگ را ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت:  همچنان توصیه می‌شود عشایر زودتر از ۲۰ اردیبهشت به شهرستان کوهرنگ کوچ نکنند.

مصطفوی خاطر نشان کرد: علاوه بر الزامات بهداشتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا، از آنجا که مراتع شهرستان فاقد پوشش گیاهی است و هنوز برخی مناطق پوشیده از برف است و بارش‌های بهاری را در پیش داریم، می‌طلبد تا عشایر از کوچ زودهنگام پرهیز کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.