حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » برای دستیابی به پیشرفت نیازمند توسعه فرهنگی هستیم

نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وضعیت اقتصادی نامناسب کشور گفت: برای دستیابی به پیشرفت نیاز به توسعه بخش فرهنگی هستیم.

...

کاوش نیوز: محمد خالدی در آیین تجلیل و نکوداشت از اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت دهه سرآمد آموزشی افزود: برای دستیابی به توسعه و زیرساخت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تعلیم و تربیت و حوزه فرهنگی باید در جایگاه خاصی قرار داشته باشد.

وی گفت: توفیقات کشور مرهون زحمات و فعالیت معلمان است که عنوان فرهنگیان را یدک می کشند.

خالدی اظهار داشت: دانشجو معلمان به عنوان مبلغان فرهنگی باید علاوه بر فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت به مسائل فرهنگی نیز توجه داشته باشند.

وی به کاستی و کمبودهای حاکم در حوزه های مختلف به خصوص فرهنگ، دانشگاه و آموزش در کشور اشاره کرد و گفت: این کمبودها تاکنون نادیده گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگ در کشور باید بر اساس بومی و منطقه ای برنامه ریزی و نهادینه شود تا از تهاجم فرهنگی جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و 100 دانشجو معلم و مهارت آموز ماده 28 در 3 مرکز دانشگاه فرهنگیان که 2 مرکز برای برادران و یک مرکز خواهران است، مشغول تحصیل هستند.

تیمور نظری فرد افزود: از این تعداد 950 دانشجو معلم پیوسته، 150 مهارت آموز ماده 28 و 50 دانشجو ناپیوسته مشغول تحصیل هستند.

به گفته وی، این دانشجو معلمان در مقاطع تحصیلی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد در رشته های آموزش ابتدایی، زبان و ادبیات فارسی و مهارت آموز ماده 28 تحصیل می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.