حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » سفر نمایندگان مجلس به معرفی بهتر ظرفیت های منطقه کمک می کند

 سفر نمایندگان مجلس به معرفی بهتر ظرفیت های منطقه کمک می کندرئیس دانشگاه گنبدکاووس در شرق گلستان گفت: سفر رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و هیات همراه به این شهرستان می تواند به معرفی بهتر ظرفیت های آموزشی این منطقه برای تصمیم سازی و برنامه ریزی در آینده کمک کند.

...

کاوش نیوز: حسین گلچینی اظهار داشت: انتظار داریم در آمایش آموزش عالی استانی، ماموریت دانشگاه گنبدکاووس با توجه به ظرفیت ها در جایگاه واقعی خودش دیده شود.

وی تاکید کرد: نظام آمایش آموزشی در حال تدوین است و در این راستا دانشگاه هایی موفق تر هستند که به سمت کارآفرینی نیازمحور حرکت کرده و بتوانند بخشی از توقعات جامعه در حوزه صنعت، کشاورزی و علوم انسانی را پوشش دهند.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به سفر فردای رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و هیات همراه به این شهرستان اظهار داشت: با توجه به وجود بیمارستان ها و مراکز درمانی متعدد، ایجاد پردیس علوم پزشکی برای این منطقه ضروری است.

وی افزود: ایجاد پردیس علوم پزشکی در این شهرستان با هدف تقویت زیرساخت های بهداشتی از جمله مطالبات مردم منطقه از نمایندگان مجلس در این سفر است.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس تصریح کرد: این دانشگاه با سابقه 35 ساله به عنوان تنها مرکز آموزش عالی دولتی شرق گلستان با 130 عضو هیات علمی در 80 رشته در تمام مقاطع از کاردانی تا دکتری، حدود سه هزار و 500 دانشجو دارد و به تربیت نسل فرهیخته مشغول است.

گلچینی ادامه داد: همچنین 9 مرکز آموزش عالی در قالب دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و کوثر در کنار دانشگاه گنبدکاووس در مجموع با 18 هزار دانشجو در این شهرستان فعال هستند.

به گفته وی با توجه به علاقه مندی جوانان منطقه به تحصیل و علم آموزی، امیدواریم دانشگاه گنبدکاووس نقش مفید و سازنده ای در آینده آموزش عالی استان گلستان داشته باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.