حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: همه مردم استان عضو هیات‌های اندیشه‌ورز هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکل هیات‌های اندیشه‌ورز تاکید کرد: همه یک میلیون نفر جمعیت این استان برای پیشرفت و تعالی چهارمحال و بختیاری عضو هیات‌های اندیشه‌ورز هستند.

 

...

به گزارش روز چهارشنبه کاوش نیوز، محسن حسین میرزایی در چهارمین نشست هیات‌های اندیشه‌ورز استان یادآور شد: تاکنون سه نشست با گروه‌های مختلف برگزار شده است و هیات‌های اندیشه‌ورز مربوط به یک قشر خاص نیست و همه مردم برای پیشرفت و تعالی استان در آن عضو هستند.

وی تصریح کرد:استفاده از نظرات مردم و ظرفیت اقشار مختلف در هیات‌های اندیشه‌ورز مورد تاکید است چرا که نقش مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای پیشرفت و تعالی استان بنا بر بیانیه گام دوم انقلاب بسیار پررنگ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:هیات‌های اندیشه‌ورز متشکل از دلسوزان، دغدغه‌مندان و کسانی که برای پیشرفت و تعالی استان قلب‌شان می‌تپد، است و محدودیتی برای حضور افراد در آن وجود ندارد.  

حسین میرزایی یادآور شد:دولت سیزدهم موانع حضور مردم در تصمیم‌گیری را برداشته است و مسوولان استان آمادگی کامل برای نقش‌آفرینی مردم در این هیات‌ها را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد:هیات‌های اندیشه‌ورز در استان کار خدمت‌رسانی مسوولان به مردم را تسهیل می‌کنند و در خصوص خدمت‌رسانی مدیران به مردم، مشاوره می‌دهند. 

حسین میرزایی با تاکید بر این نکته که همه در استان یک خانواده هستیم، اظهار داشت: باید به این باور برسیم که اگر خواهان پیشرفت و تعالی استان هستیم و آیندگان به نیکی از آن یاد خواهند کرد، همه یک میلیون نفر مردم استان یک خانواده هستیم و برای این پیشرفت با وفاق و همدلی کارها را به سرانجام برسانیم.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت به برنامه‌های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی برای این هفته در تمامی شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

حسین‌میرزایی بیان کرد: در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری ۳۱۴ پروژه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و ۹۱ پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد و توزیع این طرحها به گونه ای است که در همه شهرستان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از شرکت‌کنندگان از جمله فعالان فرهنگی، فرهنگیان، دانشگاهیان و اقشار مختلف دیدگاههای خود را پیرامون مسائل روز استان از جمله کم آبی، نحوه اطلاع‌رسانی از تنش آبی استان، حضور میدانی مدیران به صورت جهادی در شهرستان ها، سیلاب اخیر و تلاش مسوولان دولت سیزدهم ارائه کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.