حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » میانگین بارش‌های چهارمحال و بختیاری به ۵۰۲ میلیمتر رسید

میانگین بارش‌های چهارمحال و بختیاری به ۵۰۲ میلیمتر رسیدمدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های اخیر در استان، گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ( اول مهر تا ۲۴ اسفند) ۵۰۲ میلیمتر بارش در استان به ثبت رسیده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مهران چراغپور افزود: میانگین بارش‌های سال آبی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: سامانه بارشی تا اواخر وقت چهارشنبه در استان تداوم دارد و به تناوب منجر به بارش برف در نواحی سردسیر و ارتفاعات و باران در سایر مناطق استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به وزش باد شدید تا به نسبت شدید در استان، تصریح کرد: برای برخی ساعات تندباد لحظه‌ای نیز پیش‌بینی می‌شود.

چراغپور از کاهش دما برای استان از اواخر روز چهارشنبه خبر داد و گفت: تا اوایل هفته آینده کاهش نسبی دما و مه صبحگاهی در استان انتظار می‌رود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.