حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » ۱۳۵ جواز تاسیس صنعتی در بوشهر صادر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در پنج ماه نخست امسال ۱۳۵ جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی ۴۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‎‌گذاری در این استان صادر شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سید حسین حسینی به رسانه‎‌ها اعلام کرد: پیش بینی می‎‌شود با تحقق این میزان سرمایه‌‎گذاری زمینه سه هزار و ۶۵۵ فرصت شغلی در بخش‌های گوناگون مانند صنایع فلزی، غیر فلزی و معدنی در استان بوشهر ایجاد شود.

وی بیان کرد: در پنج ماه امسال صدور جواز تاسیس‌های صنعتی از نظر تعداد ۳۷ درصد، پیش بینی سرمایه گذاری ۳۹۸ درصد و پیش بینی اشتغال ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

حسینی ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۶ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۵۸۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱۱ نفر در زمینه‌های مختلف صنعتی در این استان صادر شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان در سال جاری، نهضت ساخت داخل را با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس، امری ضروری دانست و افزود: از این رو یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق بیشتر شعار سال (تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها) است که اقدامات خوبی در این زمینه در کشور و استان بوشهر در دست اجرا است.

حسینی افزود: ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان بوشهر، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و  بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی، تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و برطرف کردن موانع تولید برای تسریع و گره گشایی حل مشکلات واحدهای صنعتی از دیگر اقدام‌هایی است که در حمایت و پشیبانی و رونق بیشتر صنایع انجام گرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.