حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » فعال‌سازی ظرفیت خالی صنایع بوشهربهترین راهکار برای جهش تولید است

فعال‌سازی ظرفیت خالی صنایع بوشهربهترین راهکار برای جهش تولید استمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: فعال‌سازی ظرفیت خالی صنایع این استان بهترین راهکار برای تحقق جهش تولید است.

...

کاوش نیوز: سید مهدی صفوی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بوشهر ۲ با قدردانی از تلاشگران عرصه تولید و گرامیداشت سال جهش تولید افزود: برای دستیابی به این مهم با کم کردن تلاطم اقتصاد می‌توان این ظرفیت را پوشش داد چرا که عمده موانعی که سر راه تولید وجود دارد، پیش از تولیداست و در صورتی که برطرف شوند کمک بزرگی به ارتقا تولید و تحقق جهش تولید می‌شود.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داده بخصوص همکاران ما در بخش‌های مختلف صنعت و چرخه تولید روزهای پراضطراب و سختی را پشت سر گذاشتند.

 صفوی ادامه داد: با این وجود اقدام‌های انجام شده در این مدت، بیانگر این است که بخش صنعت کشور از ظرفیت بسیار بالای تولیدی و مدیریتی برخوردار است.

وی گفت: دراین مدت برای تامین کالاهای مورد نیاز، حتی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانه‌ها با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر رفته و به سرعت به تولید رسیدند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر افزود: نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید، در ادامه سال رونق تولید مسئولیت بخش صنعت را در تحقق شعار سال، سنگین‌تر کرده  و برآن هستیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، تخصص صنعتگران توانا و استفاده از همه منابع و امکانات موجود در بخش صنعت و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه‌ای عمل شود که سطح رضایتمندی در راستای هدف‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده ارتقا یابد و این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

صفوی اظهارکرد: امید است این بیماری فراگیر هرچه زودتر از کشور رخت بربندد و با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سایه تلاش و کوشش صنعتگران استان شاهد جهش روز افزون تولید برای توسعه ایران اسلامی باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.