حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » هدفگذاری تیم تکرار قهرمانی در لیگ ساحلی است

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: با بازیکنان با کیفیتی که داریم قطعاً هدفمان تکرار قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد میهندوست پس از برد پر گل پنج بر یک تیمش مقابل فرش حداد عادل اظهار دشات: از کیفیت بازیکنان پارس جنوبی بوشهر جز قهرمانی نباید انتظار دیگری داشته باشیم که در این تیم دو دسته بازیکنان است که در هر تیمی باشند به موفقیت تیم کمک می‌کنند و روند تیمی طوری است که به سمت هدفمان که همان قهرمانی است خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در خصوص فرش حداد اصفهان حریف تیمش بیان کرد: این تیم با نادری فوتبال خیلی خوبی ارائه داد که دو تیم در تایم اول بازی برابری داشتند و ما توانستیم به خوبی فضاهای نفوذی حریف را ببندیم.

وی تصریح کرد: در فاز دفاعی در دو وقت اول بازی خوب نبودیم که به خاطر دور شروع کردن بدنسازی طبیعی بود ولی رفته رفته سوار بر بازی شدیم و موفق به شکست حریف شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیمش هم عنوان کرد: این فرصت ماحصل بها دادن باشگاه به جوانان است که امروزه نتیجه آن را می‌بینیم که همین بازیکنان می‌توانند در کنار با تجربه‌ها آینده فوتبال ساحلی را بسازند.

میهندوست با بیان اینکه روند خوب تیم را ادامه خواهیم داد اظهار کرد: در بازی بعد در سمنان به میدان خواهیم رفت و با توجه به شناختی که از این تیم داریم قطعاً برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.