حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » ۶.۳ میلیارد تومان کالای قاچاق با توقیف ۳ شناور در استان بوشهر کشف شد

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس این استان خبر داد و گفت: ۶.۳ میلیارد تومان کالای قاچاق با توقیف ۳ شناور در آبهای خلیج‌فارس محدوده بندر گناوه کشف شد

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: سرهنگ منصور رضا عزیزی با بیان اینکه در تمامی سواحل استان بوشهر نیروهای مرزبان در قالب پایگاه دریابان مستقر هستند اظهار داشت: کالاهای خارجی بدون مستندات قانونی گمرکی و مرزی قاچاق محسوب و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به استقرار تجهیزات مدرن و پیشرفته در مرزبانی استان بوشهر برای حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس تصریح کرد: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی خلیج‌فارس استان بوشهر و کنترل دقیق شناورها تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ می‌کنند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در آبهای بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: در راستای اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با رصد و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان ساحلی بندر گناوه موفق شدند 3 فروند شناور در حوزه دریایی این شهرستان که حامل کالای قاچاق بود را توقیف کنند.

عزیزی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناورهای یاد شده، 90 دستگاه کولر گازی، 4 دستگاه لیفتراک و 788 هزار کیلوگرم مواد شیمیایی را که به‌صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور حمل شده بود، کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر شده تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده حدود 63 میلیارد ریال برآورد شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.