حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » ارائه و تصویب لایحه اف ای تی اف اقدامی سنجیده بود

ارائه و تصویب لایحه اف ای تی اف اقدامی سنجیده بودنماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه لایحه الحاق ایران به گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) توسط دولت و تصویب آن در مجلس اقدامی با درایت و سنجیده بود.

...

کاوش نیوز: محمد باقر سعادت در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: هدف گروه ویژه اقدام مالی ( اف ای تی اف) مبارزه با پولشویی است.

وی با اشاره به برخی مسائلی که در فضای مجازی درباره تصویب لایحه اف ای تی اف مطرح شده است اظهار داشت: بعضی ها در فضای مجازی ناآگاهانه به مقام های کشور و مجلس که عصاره ملت است در این ارتباط توهین می کنند که این روش خوبی نیست.

سعادت بیان کرد: اهداف اف ای تی اف مشخص و روشن است و حتی کشورهایی که از طرف آمریکا در بحث خرید نفت معاف شدند اعلام کردند ' اگر ایران به این گروه نپیوندد از ایران نفت نخواهند خرید'.

وی با تاکید بر کمک به اجرای مفاد این لایحه اضافه کرد: دنیا تغییر کرده و ما هم باید از این تغییرات استفاده ای که لازمه کشور است را ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید بدانند رهبر معظم انقلاب در راس هر سه قوا قرار دارند و اگر یک جایی بدانند یک قراردادی به نفع جمهوری اسلامی نخواهد بود بدون هیچگونه معطلی اجازه چنین اتفاقی را نمی دهند.

وی اضافه کرد: مگر می شود رهبر معظم انقلاب به این نتیجه برسد که قراردادی بین ایران و سایر ممالک دنیا به زیان جمهوری اسلامی باشد و اجازه انعقاد آن را بدهند، این غیر ممکن است.

سعادت ادامه داد: بعضی ها خود را حتی جلوتر از رهبر معظم انقلاب می دانند و قبل از آنکه ایشان اظهار نظر کنند، حرکت می کنند که اگر ما مقلد هستیم باید به فرمایش ها و اظهار نظر ولی فقیه توجه داشته باشیم.

وی یادآور شد: این لایحه از طرف دولت که در راس آن رئیس جمهوری که مورد تائید رهبر معظم انقلاب است مطرح و مجلس نیز این لایحه را تصویب کرده و شما مسئولان دستگاه های اجرایی و نظارتی کمک کنید و آگاهی های لازم را در این زمینه بدهید تا آن اتحاد، همدلی و وفاقی که لازمه امروز کشور است، اتفاق افتد.

سعادت خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: مجلس هم قانون و بودجه را تصویب می کند و هم بر اجرای قانون و هزینه کرد بودجه نظارت دارد تا کنون در کار هیچ یک از دستگاه های اجرایی دخالتی نداشته ام اما مراجعه هایی شده که برای انجام موضوع هایی برخی مدیران معطل می شوند و کاری را که می شود با سرعت انجام داد، حتی بیش از یک سال معطل باقی مانده و این روش خوبی در نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: قبل از اینکه بخواهیم وظیفه نظارتی خود را اعمال کنیم، از مدیران می خواهیم به مشکلات مردم رسیدگی کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.