حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » برنامه شهرهای فعال ایران تدوین و اجرایی شد

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی:

برنامه شهرهای فعال ایران تدوین و اجرایی شد

 برنامه شهرهای فعال ایران تدوین و اجرایی شددبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه شهرهای فعال ایران تدوین و اجرایی شده که تاکنون ۲۲ شهر به این حوزه وارد شده‌اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمدرضا فروحی سه‌شنبه‌شب در نشست با معاون سیاسی استانداری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه شهرهای فعال ایران یا شفا خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲ شهر به پروژه شهرهای فعال ایران تحت عنوان شفا وارد شدند و دیگر شهرها نیز در این حوزه وارد می‌شود.

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی اضافه کرد: در حالی که میزان متوسط ورزش در سطح کشور ۵۱ دقیقه است، این میزان در کشور ما ۱۳ دقیقه است که باید نسبت به تغییر آن اقدام شود.

 

لزوم افزایش تحرک مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز بیان داشت: برای نشر و گسترش امور فرهنگی و ورزشی در تمام سطوح جامعه با توجه به پتانسیل هیأت ورزش‌های همگانی استان کمیته‌های متناظر در راستای ترویج ورزش همگانی، آسان، دسترس و تحقق مؤلفه سلامت روح و جسم از کودکان تا سالمندان باید در سراسر استان تشکیل شود.

محمد تقی ایرانی یادآور شد: تغییر سبک زندگی، گسترش بازی‌های رایانه‌ای و کاهش اوقات فراغت اقشار مختلف در جامعه موجب شده افراد نسبت به گذشته تحرک کمتری داشته باشند و این امر ضرورت بیش از پیش توجه به توسعه ورزش همگانی را نشان می‌دهد.

 

افزایش نشاط در جامعه

وی افزود: مخاطب ورزش‌های همگانی اکثریت جامعه هستند و ورزش همگانی برای مشارکت کنندگان لذت بخش است در حالی که ورزش قهرمانی برای دنبال کنندگان قهرمانان رشته‌های ورزشی جذابیت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ما برای نشاط و سلامتی اجتماعی مردم باید از ظرفیت‌های عمومی استفاده کنیم و ورزش همگان باید عمومی شود و در این حوزه باید فرهنگ سازی کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.