حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » فضای مجازی آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی:

فضای مجازی آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند

 فضای مجازی آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کندنماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: جعفر راستی صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر گفت: نباید مردم را ندید بگیریم و باید از توان مردم در بررسی و حل مشکلات کمک گرفت، در حالی که در تشکیلات و ساختارهای اداری مشکلی نداریم و آنچه مشکل داریم در برنامه ریزی است که امیدواریم مدیران شهرستان تلاش‌های مثمر ثمر داشته باشند.

وی نقش شهرداران را در تحقق برنامه‌های فرهنگی مهم خواند و اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان محلی و شهرداران به عنوان رئیس جمهور که از اختیارات کامل برخوردار هستند در حل مشکلات شهروندان برنامه ریزی و ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در فضای مجازی مورد هجمه‌های شدید هستیم، خاطر نشان کرد: فضای مجازی مثل یک سیل ویرانگر که اگر تدابیر لازم جهت کانالیزه کردن اقدام نشود آسیب‌های جبران ناپذیر به جامعه وارد خواهد کرد.

راستی افزود: دشمن الان خاکریز خود را در خانه‌ها ایجاد کرده و باید طرح صیانت که اخیراً در مجلس بررسی می‌شود مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی در پایان ادامه داد: باید راهکارهای لازم برای مقابله با شیطنت‌های دشمن گرفته شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.