حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » بیمارستان تکاب چشم انتظار تحقق وعده‌ها است

با توجه به اینکه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی تکاب از سال ۸۶ آغاز و تاکنون میلیاردها ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده، متاسفانه در حال حاضر چشم انتظار تحقق وعده‌های افتتاح است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: با گذشت 13 سال از کلنگ‌زنی بیمارستان دوم تکاب هنوز این بیمارستان افتتاح نشده و این پروژه درمانی با وجود 97 درصد پیشرفت فیزیکی همچنان در‌گیر و دار تکمیل شدن و افتتاح است در حالی که با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت، سرانه استان در بهره‌مندی از تخت بیمارستانی از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

با توجه به اینکه عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز و تاکنون میلیاردها ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است متاسفانه در حال حاضر چشم انتظار تحقق وعده‌های افتتاح است و این که پروژه‌هایی نیمه‌تمام در سراسر استان رها شده که هر یک به دلایلی از چرخه تکمیل بازمانده و با گذشت چندین سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

بنابراین آذربایجان ‌غربی به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور می‌توان به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود که متاسفانه بی‌مسئولیتی و بی‌تدبیری مسئولان باعث شده است که این استان غریب واقع شود.

هر سال در مراسمات ویژه، هفته دولت و دهه ‌فجر مسئولان فهرست قطوری از پروژه‌هایی را ردیف می‌کنند که مردم به‌زودی باید منتظر افتتاح آن باشند اما انگار همه وعده‌ها پس از این مناسبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شود و بازهم پروژه‌های نیمه‌تمام باید خاک بخورند که متاسفانه سهم مردم از پروژه‌ها وعده‌های توخالی و شعار‌های مختلف و پوچ است.

 

مردم شهرستان تکاب چوب بی‌تدبیری مسئولان را می‌خورند

مجید اصلانی یکی از شهروندان تکابی با انتقاد از وعده‌های عمل نشده مسئولان دولتی در سال‌های گذشته اظهار داشت: متاسفانه بیمارستان 90 تخت‌خوابی تکاب سال‌ها است که چشم انتظار بهره‌برداری بوده و مردم این شهرستان چوب بی‌تدبیری مسئولان را می‌خورند.

وی با گلایه افزود: با وجود داد و بیدادهای نماینده مجلس، امام جمعه و خبرنگاران، مردم ناامید از وعده‌های مستمر و توخالی مسئولان هستند چرا که مردم تکاب نیاز اساسی به این بیمارستان 94 تخت‌خوابی که بعدها به 90 تخت‌خواب ارتقا یافت را دارند.

 

مردم تکاب از کمبود فضای مجهز بیمارستانی به شدت رنج می‌برند

علی زمانی دیگر شهروند تکابی در این زمینه گفت: بیمارستان فعلی تکاب فرسوده و قدیمی است و یکی از مطالبه‌های جدی مردم این شهرستان راه‌اندازی و تکمیل این پروژه چندین ساله است.

وی بیان کرد: اگر این بیمارستان راه‌اندازی شود خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان بهبود یافته و شاخص‌های این بخش نیز ارتقا می‌یابد و متاسفانه مردم تکاب از کمبود فضای مجهز بیمارستانی به شدت رنج می‌برند.

 

بیمارستان 90 تختخوابی تکاب می‌تواند در مدیریت بیماری بسیار موثر واقع شود

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان ‌غربی تسریع در پایان بیمارستان تکاب را خواستار شد و گفت: با وجود وعده‌هایی که به مردم تکاب داده‌ شده اما متاسفانه تاکنون این پروژه به طور کامل به پایان نرسیده و ضروری است هر چه سریع‌تر با تشکیل کمیسیون تحویل موقت نسبت به تجهیز و نصب ملزومات مورد نیاز اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی بهره‌برداری از بیمارستان 90 تختخوابی تکاب می‌تواند در مدیریت بیماری بسیار موثر واقع شود.

 

ما نیز همانند خبرنگاران مطالبه‌گر این بیمارستان هستیم

امیر ستوده‌فر فرماندار تکاب با اشاره به اینکه ما نیز همانند خبرنگاران مطالبه‌گر این بیمارستان هستیم اظهار داشت: مجری و بهره‌بردار این بیمارستان دیگر ارگان‌ها هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: هیچ پروژه‌ای را 15 سال تعریف نمی‌کنند و متاسفانه این پروژه باید در این مدت مطالبه‌گری می‌شد و به بهره‌برداری می‌رسید.

ستوده تصریح کرد: با توجه به گفته‌های استاندار آذربایجان ‌‌غربی مقرر شده است این بیمارستان دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.