حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » معتادان بهبود یافته نیازمند حمایت هستند

 معتادان بهبود یافته نیازمند حمایت هستندفرماندار ویژه مهاباد گفت: معتادان بهبود یافته پس از اتمام دوره کمپ و بازگشت به جامعه نیازمند حمایت به ویژه در بحث اشتغال هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: امیر قادری روز شنبه در حاشیه بازدید از کمپ های ترک اعتیاد مهاباد افزود: در راستای تکمیل فرآیند بازگشت معتادان پاک شده به جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی نیاز است از آنها حمایت های مادی و معنوی چه از سوی مسوولان و جه از سوی خانواده ها انجام شود.

وی ادامه داد: بازدیدهای مداومی از نحوه فعالیت کمپ های ترک اعتیاد و روند درمان معتادان انجام شده است که در ادامه برای بهبود شرایط کاری آنها نیز اقدامات لازم اجرایی خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد شرایط نگهداری معتادان در کمپ های این شهرستان را مطلوب دانست و گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسوولان در تمامی حوزه ها است.

قادری، ضمن تاکید بر لزوم استقرار پزشک در مرکز DIC این شهرستان اضافه کرد: مرکز توزیع و نگهداری کمپ های ترک اعتیاد مهاباد با حمایت خیران فعال بوده و از شبکه بهداشت و درمان انتظار می رود نسبت به اسقرار پزشک و توزیع "متادون" رایگان به افراد درگیر اعتیاد اقدام کند.

وی گفت: سعی می کنیم با رایزنی های لازم مشکل استقرار پزشک در مرکز DIC قبل از پایان اسفندماه سال جاری رفع شود.

قادری با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد، تاکید کرد: کوتاهی در امر مبارزه با مواد مخدر موجب خواهد شد تا آتش اعتیاد دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها شود که بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه کانون خانواده‌ها خواهد شد.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون دارای ۲ مرکز ترک اعتیاد کمپ ماده ۱۵ است؛ برخورد نیروهای انتظامی برای جمع‌آوری افراد معتاد متجاهر ماهانه ۲ بار اجرا خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.