حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » حمایت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم منطقه نقش‌آفرین هستند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌ها نقش مهمی در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیبها دارند و اگر حمایت شوند و به عنوان بنگاه مالی وارد عرصه تولیدشوند به طور قطع فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مانع زدایی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: ناصر عتباتی در دیدار با مدیران عامل بانک‌های  آذربایجان غربی با اشاره به نقش بانک‌ها در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌ها، اظهار داشت: بانک‌ها نقش مهمی در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌ها دارند و اگر حمایت شوند و به عنوان بنگاه مالی وارد عرصه تولید شوند به طور قطع فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مانع زدایی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: منشا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری، در مسائل اقتصادی و مالی است که اگر بانک‌ها در امر کار آفرینی، اشتغال، حرفه‌آموزی و تولید دخیل باشند در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری بسیار موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در حمایت از فعالیت‌های سالم اقتصادی و تولید بانک‌ها هم باید لحاظ شوند و دستگاه قضایی در کنار بانک‌ها هست و از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم منطقه نقش دارند، حمایت می‌کند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: عتباتی رییس دادگستری آذربایجان‌غربی در رونق تولید در استان اردبیل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد و یقین داریم که در استان آذربایجان‌غربی نیز منشا خیر و برکت خواهند شد.

سجاد قربان‌زاده ابراز امیدواری کرد که با تفاهم و همکاری با واحدهای تولیدی مشکل‌دار و حمایت‌های دستگاه قضایی استان گره از کار تولید در استان گشوده شود و تعداد کثیری از واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.