حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » 4200 کارت پیله وری در آذربایجان غربی فعال است

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و 200 کارت پیله وری از ابتدای صدور این کارت ها در استان صادر شده و این افراد مشغول تجارت مرزی هستند.

...

کاوش نیوز: به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، حسین محمدجانی در نخستین جلسه کمیته پایش تجارت خارجی آذربایجان غربی افزود: کارت پیله وری طبق قانون فقط برای اشتغال و درآمدزایی مرزنشینانی که در مناطق مرزی استان استقرار دارند، صادر می شود و تنها دارندگان این کارت باید اقدام به مبادله مرزی کنند.

وی اضافه کرد: سهم ارزی تخصیص داده شده به واردات مرزی 6 بازارچه استان در سال گذشته 100 میلیون دلار بود که 86 میلیون دلار جذب شد.

وی ادامه داد: پیله ورانی که سالانه حجم بالایی از صادرات و واردات را انجام می دهند، می توانند نسبت به اخذ کارت بازرگانی و فعالیت تجاری در گمرک های رسمی کشور اقدام کنند.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: جهت آشنا کردن دارندگان کارت های پیله وری با مسائل مالیاتی در خصوص کارت های پیله وری از طریق اداره کل امور مالیاتی استان باید دوره های آموزشی برای این افراد برگزار شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.