حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » حمایت بنیاد برکت از ۴۰۰ کارگاه خرد و زودبازده در شهرستان اردبیل

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در سال‌جاری حمایت و ارائه تسهیلات به ۴۰۰ کارگاه خرد و زودبازده و مشاغل خانگی در روستاهای هدف شهرستان اردبیل با میزان اشتغال‌زایی یک هزار و ۲۰۰ نفری در دستور کار قرار دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: مهرداد اصغری اظهار کرد: در سال‌جاری هدف‌گذاری بنیاد برکت حمایت و ارائه تسهیلات به ۴۰۰ کارگاه خرد و زودبازده و مشاغل خانگی در روستاهای هدف شهرستان اردبیل با میزان اشتغالزایی یک هزار  و ۲۰۰ نفری است.

وی افزود: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زای روستایی و مشاغل خانگی بنیاد برکت در سال ۹۸ و ۹۹ در شهرستان‌های خلخال، کوثر و بیله سوار به اجراء در آمده و در سال‌جاری هدف‌گذاری بیناد برکت برای اجرای این طرح در تمام شهرستان‌های استان است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل بیان کرد: در این طرح، حمایت از مشاغل خانگی و روستایی، فرآوری محصولات لبنی تولیدی در روستاها، طرح‌های گلخانه‌ای، صنایع دستی، چرم‌دوزی، فنی و خدماتی، کارگاه‌های تولید پوشاک، مشاغل دانش بنیان و ... بسته به موقعیت روستاها و رسته‌های شغلی مختص منطقه انجام می‌گیرد.

اصغری با اشاره به نحوه حمایت از این کارگاه‌ها عنوان کرد: برای حمایت از این مشاغل، تسهیلات قرض الحسنه تنفس‌دار با سود ۴ درصد با بازپرداخت ۴۸ الی ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده و از سال‌جاری سقف این تسهیلات تا میزان ۵۰ میلیون تومان است.

وی گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در کنار حمایت از تولید، در بحث مانع‌زدایی‌ها نیز تمامی مراحل ارائه تسهیلات و پروسه اداری آن توسط تسهیل‌گران بنیاد برکت انجام می‌گیرد و تسهیل‌گران بنیاد برکت با حضور در روستاهای هدف و مراجعه به محل کار متقاضیان تمام مراحل مورد نیاز اداری و تشکیل و تکمیل پرونده را انجام می‌دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.