حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ارتش ایران تنها ارتش مکتبی در دنیاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بزرگترین افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که تنها ارتش مکتبی و ارزشی در دنیاست.

...

کاوش نیوز: آیت‌ الله سید حسن عاملی در آیین رژه نیروهای مسلح اردبیل افزود: در اوایل انقلاب در روز 29 فروردین که روز ارتش نامگذاری شده برادران ارتشی با بصیرت به بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل (ره) لبیک گفتند و در کنار ملت ایستادند.

وی با اشاره به علاقه حضرت امام به ارتش اظهار داشت: امام خمینی (ره) نیز ارتش را تکریم و تثبیت کرد چرا که این نیرو در روزهای سخت انقلاب وفاداری خود را به اسلام ، ملت و کشور ثابت کرد.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو نادر نیرویی در جهان است که پشتوانه عظیم حمایت مردمی را دارد و ملت فهیم و آگاه ایران همیشه و در همه حال قدردان نیروهای مسلح بویژه ارتش و جوانان با ایمان خواهد بود.

عاملی اضافه کرد: ارتش رژیم شاهنشاهی قابل مقایسه با ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست چرا که در گذشته نه چندان دور بیگانگان بحرین و مناطقی از کشور را جدا کردند و ارتش رژیم شاهنشاهی تنها نظاره گر بود.

او با اشاره به حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی ادامه داد: این حضور و ایجاد امنیت در آن مناطق باعث غرور و افتخار هر ایرانی وطن دوست است.

آیت الله عاملی گفت: امروز ارتش مستقل و با اقتدار جمهوری اسلامی ایران از چنان پیشرفت علمی در حوزه دفاعی در زمین ، هوا و دریا برخوردار است که دشمنان این مرز و بوم حتی فکر تعدی و تجاوز را به حریم کشورمان ندارند چرا که می دانند در صورت مرتکب چنین اشتباهی پاسخ ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به دشمنان پشیمان کننده و سخت خواهد بود.

امام جمعه اردبیل افزود: ارتش و سپاه همیشه و در همه حال در کنار هم خواهند بود و با اقتدار از نظام اسلامی و مرزها دفاع خواهند کرد.

نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز نه تنها ایران بلکه کشورهای منطقه مدیون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه سپاه است چرا که داعش را که بزرگترین توطئه قرن دشمنان و استکبار در منطقه بود سپاه ریشه کن کرد.

وی با تقدیر از کمک های نیروهای مسلح به ویژه ارتش سرافراز در مناطق سیل زده افزود: نیروهای مسلح کشورمان همیشه عزتمند بوده و در قلب ملت ایران جا دارند.

عاملی گفت: نیروهای مسلح کشورمان و مردم مجموعه واحدی هستند و بدون شک این اتحاد و وحدت باعث تواضع دشمنان و بدخواهان در مقابل ملت بزرگ ایران خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.