حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » ایران اسلامی از تجمیع دشمنان هراسی ندارد

 ایران اسلامی از تجمیع دشمنان هراسی ندارداستاندار خراسان شمالی با اشاره به تجمیع دشمنان در حمله به سوریه و تهدید تلویحی کشورمان در سخنان رئیس جمهوری آمریکا گفت: نظام اسلامی ایران، از تجمیع دشمنان هیچ هراسی ندارد.

...

کاوش نیوز: محمدرضا صالحی، چهارشنبه در آیین رژه نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و بسیج ایران با آمادگی کامل و با توان بالا از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کنند.
وی با اشاره به حمله نظامی به سوریه گفت: این حمله نظامی ما را به یاد تجمیع دشمنان پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام برای قتل ایشان می اندازد که در آن بدخواهان راه به جایی نبردند.
صالحی افزود: آمریکا در حمله نظامی به سوریه، تلویحا، ایران را نیز به حمله نظامی تهدید کرده است اما ایران اسلامی، هیچ واهمه ای از تهدید دشمنان ندارد و در برابر بدخواهان ایستاده است.
وی اظهار کرد: در حالی که هنوز پاسخ سئوال های متعدد و اینکه آیا حمله شیمیایی انجام شده است یا نه، این حمله از طرف سوریه بوده است یا نه و یا در صورتی که حمله از جانب سوریه بود باید چه مجازاتی تعیین شود، رئیس جمهوری آمریکا دستور حمله داده و گفته است شاید با ایران کنار بیاییم.
صالحی گفت: فردی که عقل در سر ندارد و حرف امروزش با دیروزش فرق دارد و سخنانش تنها خنده را کفایت می کند، دستور حمله داده است.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی مقتدرانه در مقابل هر گونه تهدیدها از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به نامگذاری 29 فروردین ماه به نام روز ارتش اشاره کرد و گفت: در آن روزها که هنوز شالوده نظام اسلامی شکل نگرفته بود، ارتش ایران به خوبی از پس غائله گنبد و کردستان بر آمد اما عده ای، خواستار انحلال ارتش شدند.
استاندار خراسان شمالی افزود: موضوع انحلال ارتش، برای ضربه به انقلاب بود اما امام(ره) با نامگذاری این روز به نام روز ارتش، دستور برگزاری رژه دادند و پس از گذشت چهار دهه، این رژه ها برای تکرار نشان دادن و یادآوری خدمات والا و بالای ارتش برگزار می شود.

* تاکید بر تقویت نیروهای مسلح
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این مراسم بر ارتقای توان و اقتدار نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: هر کشور که نیروهای مسلح قوی و مقتدر داشته باشد، حرفش در دنیا حرف است و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، دنیا از ایران حساب می برد.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: ایران اسلامی به واسطه توان نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج، سربلند است و این امنیت و آسایش امروز ما مرهون شجاعت نیروهای مسلح است.

* ارتش در تامین امنیت تاثیر گذار بوده است
فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی نیز گفت: ارتش در طول چهار دهه از عمر انقلاب، نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت و دفاع از کشور داشته و همواره مدافع نظام اسلامی بوده است.
امیر سرتیپ ابراهیم گلگلی اظهار کرد: یکی از راه های جلوگیری از تهدید های دشمن، بالا بردن توان دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح است.
وی افزود: ارتش همواره برای مردم و در کنار مردم در عرصه های مختلف حضور داشته است و اکنون نیز برای خدمات رسانی به کشور، آمادگی کامل دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.