حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » نشست بین المللی مقابله با اشغال و تروریسم در اردبیل برگزار شد

 نشست بین المللی مقابله با اشغال و تروریسم در اردبیل برگزار شدنشست بین المللی مبارزه با اشغال و تروریسم با تاکید بر اشغال قره باغ روز سه شنبه با حضور مهمانانی از جمهوری آذربایجان در اردبیل برگزار شد.

...

کاوش نیوز: دکتر مرتضی ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: به دلیل ناتوایی انسان ها در معرفی هویت و اصالت خود امروز ترور و تروریسم در جهان افزایش یافته است.

وی ترساندن و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را از جمله اهداف ترور و تروریسم برشمرد و افزود: حامیان این عمل غیر انسانی با گسترش ترور و تروریسم می خواهند بر ملت ها تسلط داشته باشند.

وی اسراییل، کشورهای غربی، عربستان و به ویژه آمریکا را حامیان تروریسم در دنیا دانست و اظهار داشت: شناسایی عوامل اصلی و پشت پرده ترور و تروریسم ضروری است.

ابراهیمی گفت: قره باغ مختص جمهوری آذربایجان نیست بلکه متعلق به همه انسان های آزاده و عدالت خواه است و همه باید برای آزادی آن تلاش کنند.

این استاد دانشگاه برگزاری همایش های متعدد در نقاط مختلف، توجیه و آگاه کردن مردم منطقه ، جهان و پایبند بودن کشورها به کنوانسیون و پیمان های بین المللی را در رهایی و آزادی قره باغ از اشغال ضروری دانست.

وی با بیان اینکه اگر ترور و ترویسم گسترش یابد هیچ کشور در جهان در امان نخواهد بود، افزود: بدترین نوع ترور و تروریسم اشغال است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.