حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » ۵۵ درصد جمعیت البرز زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز گفت: ۵۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که این رقم نشان‌دهنده حجم بالا و گستردگی ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: ابوالحسن قورچیان صبح شنبه در دیدار مدیران کل و درمان تأمین اجتماعی البرز با عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت، اظهار کرد: اقدامات خوب و اثربخشی توسط سازمان تأمین اجتماعی در به‌کارگیری فناوری‌های نوین در ارائه خدمات غیرحضوری انجام شده است.

وی بیان کرد: ۵۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که این رقم نشان‌دهنده حجم بالا و گستردگی ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز تصریح کردند: در سالی که گذشت افزایش ۵۰ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را داشتیم که رضایتمندی آنها را در پی داشته و می‌توان گفت این اتفاق از اقدامات شجاعانه سالاری مدیرعامل سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مثبت سازمان تأمین اجتماعی حذف دفترچه‌ها بود که حذف دفترچه‌ها باعث این شد تا مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی دیگر وقت خود را در صف‌های گرفتن دفترچه هدر ندهند.

قورچیان در بخش دیگری از صحبت‌ها گفت: با توجه به مشکلاتی که در عرصه صنعت بوده است رشد اشتغال روی داده به طوری که سه تا چهار درصد افزایش بیمه شده داشته‌ایم.

وی گفت: امر متناسب‌سازی خوشبختانه باعث رضایتمندی کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور شد و رؤسای محترم کانون‌ها کتباً از سازمان تشکر کردند.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز متذکر شد: با همیاری نمایندگان مجلس به این امور مهم دست پیدا کرده‌ایم و امیدواریم در آینده بتوانیم این رابطه تنگاتنگ و صمیمی را حفظ کنیم تا از این ارتباط هرچه بیشتر مخاطبان سازمان بهره‌مند خواهند شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.