حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » جنگ قدرت در آمریکا ، آیا فروپاشی آمریکا نزدیک است ؟

جنگ قدرت در آمریکا ، آیا فروپاشی آمریکا  نزدیک است ؟

کاوش نیوز- حمزه جلالی استاد دانشگاه، چهار پارامتر در این جنگ قدرت دخیل هستند ،
1- جمهوریخواهان که جهت بدست گرفتن قدرت در مجالس آمریکا که در ذیل بصورت جزئی مورد بحث قرار میگیرد .
2-  ضعیف عمل کردن دولت مردان دموکرات آمریکا در اداره مسائل نظامی و اقتصادی در داخل و خارج کشور و نیزحمایت از کشورهای وابسته شان در دنیا
3- سیاه پوستان که امروزه یک قدرت بزرگی شده اند و از تحقیر سفید پوستان به ستوه آمده اند
4- عوامل ناشناخته دیگر
- جمهوری خواهان: این حزب در سال ۱۸۵۴ توسط فعالان ضد برده‌داری در آمریکا تأسیس شد. ۱۹ رئیس جمهور منتخب آمریکا عضو حزب جمهوری خواه بوده اند )آبراهام لینکلن (در بین سال‌های (۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵) اولین رئیس‌جمهور از این حزب بود. دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آخرین عضو حزب جمهوری‌خواه بود ، برخلاف دموکرات‌ها که لیبرال و آزادی‌خواه هستند، جمهوری‌خواهان نوعاً در دسته محافظه‌کاران قرار می‌گیرند. در حال حاضر، جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان و مجلس سنا در اقلیت هستند.
نمونه ای از ایمیل : Republicans are fighting tooth and nail to win back the House Majority this November. Lame Duck Speaker Nancy Pelosi and Sleepy Joe Biden are throwing everything they’ve got into keeping control over Congress. جمهوری خواهان برای به دست آوردن مجدد اکثریت مجلس در نوامبر امسال با چنگ و دندان مبارزه می کنند. نانسی پلوسی، رئیس اردک لنگ و جو بایدن خواب آلود، همه چیزهایی را که در اختیار دارند برای حفظ کنترل کنگره به کار می گیرند.
Pelosi’s Radical Left is so powerful. They continue to manipulate elections and use dark money from their liberal elitist friends to maintain power.
This is our last chance to stop the Democrats before they fully implement their Radical Left agenda and consolidate power forever چپ رادیکال پلوسی بسیار قدرتمند است. آنها همچنان به دستکاری در انتخابات و استفاده از پول سیاه دوستان نخبه لیبرال خود برای حفظ قدرت ادامه می دهند. این آخرین فرصت ما برای متوقف کردن دموکرات ها قبل از اجرای کامل برنامه چپ رادیکال خود و تحکیم قدرت برای همیشه است.
If we don’t get them the funding they need, PELOSI WINS
اگر بودجه مورد نیاز آنها را دریافت نکنیم، پلوسی برنده می شود.
- ضعیف عمل کردن دولت مردان دموکرات آمریکا در اداره مسائل نظامی و اقتصادی:
این مسئله را در 6 محور میتوان برشمرد
الف)در حمایت از کشور اوکراین ب) چگونگی حمایت از کشورهای عربی طرفدار آمریکا ج)نحوه حمایت از اسرائیل د)چگونگی بخورد با تروریست های طرفدار آمریکا ه)ادامه مذاکرات با ایران و نحوه امتیاز دادن به ایران ، 165 نماینده کنگره به جو بایدن هشدار دادن و) مسحیان راستگرا :  این گروه تحت عنوان بنیادگرایان مسیحی نیز یاد می‌شود و روابط نزدیکی با محافظه‌کاران نوین دارند. مسیحیان راستگرا خواهان تقویت نهادهای مذهبی و حمایت‌های مالی دولت فدرال از کلیساها و موسسات مذهبی هستند. مخالفت نسبی با همجنس‌گراها، مخالفت با سقط جنین و تحقیقات سلول‌های جنینی از جمله اهداف اصلی این جناح به‌شمار می‌آید. ایالت‌های جنوبی موسوم به کمربند انجیلی پایگاه اصلی و دژ قدرتمند مسیحیان راستگرا به‌شمار می‌آیند.
-  سیاه پوستان که امروزه یک قدرت بزرگی شده اند و از تحقیر سفید پوستان به ستوه آمده اند و در چندین ایالت تظاهرات به راه انداخته و قدرت خود را نشان داده اند
- عوامل ناشناخته : الف)از جمله حرکتهای شخص ترامپ خارج از برنامه های جمهوریخواهان چون شخصا سودای ریاست جمهوری دارد نشانه این قضیه حمله به کنگره آمریکا و دستگیری تعدادی از طرفدارانش ب)اتحاد نژادی در ایالتهای مختلف آمریکا که موجب استقلال ایالتها از دولت مرکزی خواهد شد
نتیجه نهایی: در پایان دولت جوبایدن و در انتخابات بعدی درگیریهایی شدیدی در آمریکا رخ خواهد داد که در این درگیریها احتمال استقلال چند ایالت از دولت مرکزی زیاد است از هم اکنون این مسئله پیش بینی شده و از سراسر جهان ارتش آمریکا فراخوان شده و تا دو سال دیگر کلیه سربازان آمریکا برای جلوگیری از تظاهرات و در گیری به آمریکا برخواهند گشت .


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.