حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » اصلاح طلبان، تحریف کنندگان حقایق آمریکا

اصلاح طلبان، تحریف کنندگان حقایق آمریکا

روزنامه های اصلاح طلب در اقدامی مسبوق به سابقه، بازهم به تعریف و تمجید از «جوبایدن» نامزد دموکرات ها پرداخته و تلاش کردند در نقش سرباز وفادار دموکرات‌ها در کشور انجام وظیفه نمایند.

واقعیت غیر قابل انکار این است که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و وقتی گفته می شود آمریکا ، یعنی هم دموکرات‌ها وهم جمهوری‌خواهان آمریکایی.
البته با تفاوت در روشهای اعمال دشمنی و جنایت که یکی با چکش چدنی زیر دستکش مخملی می آید و دیگری با هویج و چماق.
در این میان اما هرچه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۰(۱۳ آبان ۹۹) نزدیک می شویم ، تلاش عده ای در داخل کشور برای بزک چهره آمریکا و بازی ‌دیو و دلبر نیز بیشتر می شود.
  اصلاح طلبان و غرب‌گرایان داخلی در اقدامی مشترک، در حال تحریف حقایق و تصویرسازی دروغین از چهره دموکرات‌های آمریکایی هستند.
راهبرد چند وقت اخیر این جریان بر اساس تزریق دلخوشی به جامعه با خیال واهی روی کارآمدن یک دموکرات و بازگشت او به برجام و آغاز مجدد مذاکرات طراحی و اجرایی می شود. این جریان در تلاش‌ است دموکرات‌ها را مخالف رفتار ترامپ در قبال ایران و برجام جا بزنند و راه حل رفع مشکلات ایران را روی کار آمدن یک دموکرات در آمریکا معرفی کنند.
رسانه‌های زنجیره‌ای نیز در خدمت این راهبرد درآمده‌ و به ستاد های انتخاباتی دموکرات‌ها در ایران تبدیل می شوند. به عنوان مثال، روزنامه آرمان در اوایل اردیبهشت با تیتر «دموکرات‌ها برنده شوند؛ آمریکا به برجام برمی‌گردد» به استقبال دموکرات‌ها می‌رود و روز دیگر احمد نقیب زاده در روزنامه سازندگی می‌نویسد: «اگر ایران شانس بیاورد و در آمریکا دموکرات‌‌‌ها به پیروزی برسند، در آن صورت احتمال مذاکره مطلوب برای دو طرف بیشتر خواهد شد.»
هفته گذشته حزب دموکرات آمریکا سیاست‌های خود در صورت پیروزی را در قالب سندی ۸۰ صفحه‌ای منتشر کرد. همزمان با انتشار این سند، روزنامه های اصلاح طلب در اقدامی مسبوق به سابقه، بازهم به تعریف و تمجید از «جوبایدن» نامزد دموکرات ها پرداخته و تلاش کردند در نقش سرباز وفادار دموکرات‌ها در کشور انجام وظیفه نمایند.
  روزنامه سازندگی - متعلق به حزب اصلاح طلب کارگزاران سازندگی به دبیرکلی «غلامحسین کرباسچی» - در شماره ۵ مرداد در گزارشی با عنوان «بازگشت به برجام، عبور از براندازی؛ حزب دموکرات آمریکا وعده داد در صورت پیروزی جوبایدن رخ دهد» نوشت: «در سند ۸۰ صفحه ای مانیفست انتخاباتی دموکرات ها که توسط هیاتی ۱۵ نفره از یاران بایدن و سندرز تهیه شده است، لیبرال های آمریکایی تعهد کرده اند به برجام بازگردند و از براندازی جمهوری اسلامی ایران دست بردارند».
مجله اصلاح طلب امید جوان نیز در شماره ۵ مرداد، تصویر جو بایدن را در جلد مجله منتشر کرد و نوشت: «رویای ایرانیِ آبان ۹۹؛ شکست ترامپ، تبریک تلفنی روحانی به بایدن، کاهش قیمت دلار، احیای برجام».
  این نشریه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «چشم امید به پیروزی بایدن نیست، به شکست ترامپ است. صحبت از دیو و دلبر نیست؛ اما خروج ترامپ از کاخ سفید و احیای برجام می تواند بر اقتصاد ایران و بازگشت امید تاثیر گذارد، ولو ترامپ زمین سیاست را مین گذاری کرده باشد»
گفتنی موارد گفته شده ، مشت نمونه خروار از اظهار نظرهای رسانه ها و لیدرهای اصلاح طلب در ایام اخیر می باشد.
جریان اعتدالی و اصلاح طلبی ، این روزها در تلاش برای معرفی دونالد ترامپ به عنوان «دیو خطرناک» و معرفی جوبایدن به « دلبر»  هستند تا شاید بتوانند بازهم با تحریف حقایق ، به  ترمیم چهره خیانت بار خود در داخل بپردارند تا شاید بتوانند همچنان در قدرت بمانند و به خیانت و بازی با منافع ملی ایرانیان ادامه دهند ولی یقین داریم که تیرشان این بار به سنگ خواهد خورد چرا که مردم آگاه و بصیر ایران به خوبی می دانند که راه حل مشکلات کشور ، تکیه به توان داخلی و امید نداشتن به دشمن خارجی امتحان پس داده است.
و اما اینکه جریان اعتدالی و اصلاح طلبی و غرب‌گرایی، چرا این واقعیت  را نادیده می گیرند را نمی دانیم. آیا این نفهمی از روی ساده لوحی، خیانت و یا انجام وظیفه در نقش ستون پنجم است و... همین.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.