حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.



زمانی برای بیدار شدن

کاوش نیوز-احمدملاشاهی: در حوادث مهم اجتماعی و سیاسی اگر هوا گرگ میشی شود چشم ها خوب کار نمی کند در اینجا دلها و فکرها بیش از چشم ها کارایی دارد

وقتی خوارج گفتند حکومت فقط مال خداست و به تبع آن همه را از تیغ تکفیر گذراندند، امام علی علیه السلام در بیان عظمت کارش فرمود‌" من بودم که چشم فتنه را کور کردم"

یعنی اگر مولاعلی برخورد نمی کرد دیگر هیچکس نه جرات می کرد و نه می نتوانست تشخیص دهد باطلی را که  اینقدر سیمای حق به خود گرفته بود.

-اگر کار رهبری فقط همین عبور ملت از فتنه ها باشد، ایرانی ها بیشترین بهره را از رهبریت خود برده اند.

-اگر فتنه ۸۸ کامل می شد سر ایران همان می آمد که سر سوریه آمد اینکه ترامپ با تمام حماقتش بعد ادعای تقلب در انتخابات آمریکا اینک حتی با غرولند  در برابر مراجع قانونی سرخم می کند یعنی می داند تبعات اردوکشی  انتخاباتی را .

-اینکه خواص آمریکا از هر قماش آخرسر توصیه می کنند که ترامپ شکست را بپذیرد چون می دانند تبعات این فتنه و این دوقطبی سازی بی انتها را.

عجیب است که سران فتنه با این همه غربزدگی، لااقل از همان معلمان خود، تمکین به قانون را نیاموخته اند.

اگر آن روز مردم مقابل جریانی که خیمه حسینی را آتش  زد و لقب مردان خداجوی گرفتند، کوتاه می آمدند، حالا ما ویران تر از ایران بعد از چنگیز مغول بودیم.

نمی توان همیشه با سکوت از  فتنه ها گذشت، چراکه برخی از فتنه ها آتش به نیستان است، آتش داعش از همین فتنه ها بود اگر شعار نه غزه و نه لبنان فتنه گران را باور می کردیم حالا خود ما، منطقه و ناموس بشریت دست به دست داعش می شد.

یازده سال از فتنه ۸۸ می گذرد وقتی به سرنوشت حامیان غربی این فتنه می نگریم، چیزی نمی توان گفت جز اینکه:مکر ورزید و حالا خود در همان مکر تقلب گرفتارند.

فتنه های آخرزمانی همان آتش زیر دیگ سرنوشت است، آنقدر جوامع را زیر و زبر می کند تا سره از ناسره جدا شود و در این شرایط اگر نمی خواهیم کفی باشیم که سرریز میشود، کافیست پشتیبان "ولایت فقیه" باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.