حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » بازگشت غربگرایان به تنظیمات کارخانه!

بازگشت غربگرایان به تنظیمات کارخانه!

کاوش نیوز- محمدایمانی، تنظیمات کارخانه ای محافل غربگرا به هم ریخته است. سال گذشته مقارن با اغتشاشات و به مدت چندین ماه، از مردم خواستند مطلقا شادی نکنند و قیافه عزادار به خود بگیرند؛ حتی اگر بازی های تیم ملی در جام جهانی فوتبال، یا شب یلدا باشد.

می گفتند مردم بازار نروند، خرید نکنند و آماده حلول سال نو و نوروز نباشند! این در حالی بود که بارها و بار ها، تصاویر و ویدئو های مربوط به شرکت همین پادوهای سیاسی- رسانه ای غرب در انواع جشن ها و پارتی ها با وضعیتی زننده منتشر شد!

وقتی بی اعتنایی مطلق مردم را دیدند و سکه یک پول شدند، ریل را عوض کردند و از مخاطبان خود خواستند حرمت ماه مبارک را در روز سیزده به در نگه ندارند.

چند ویدئوی چند نفره هم در شبکه های خود منتشر کردند و نوشتند "رقص و شادی مردم در روز سیزده به در"؛ و حال آن که امسال بر خلاف سال های قبل، اغلب مردم به احترام ماه مبارک، به پارک ها و بوستان ها نرفته، یا دم افطار رفته بودند.

به فاصله چند روز، همان جریان مدعی رقص و شادی مردم، رنگ عوض کرده و به بهانه خودکشی یک کارگردان، مجددا دم از ناامیدی و یاس و بن بست جامعه ایرانی می زند و این اقدام نکوهیده را تشویق و تمجید می کند.

یادمان نمی رود که همین غربگراها چگونه در انتخابات سال 96، ده ها کارگردان و سینما گر و بازیگر مانند پور احمد را بازیچه مطامع خود کردند و سپس با خلف وعده و فشار معیشتی بر مردم، این هنرمندان را در چشم افکار عمومی از اعتبار انداختند.

مشهور و دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن، هیجانی است که وقتی عملی می شود، فرد را کیفور می کند؛ اما چون فواره آن رو به افول می گذارد، افسردگی شدید را به ارمغان می آورد. این، تهدیدی برای سلبریتی گری است.

اما از این تهدید برای سلامتی افراد که بگذریم، تهدید بزرگ تر، همان است که اکبر گنجی درباره ماموریت رسانه ای محافل غربگرا برای نابودی سرمایه امید ملت ایران (به هر بهانه ممکن) فاش کرد: «وظیفه ما کارمندان ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی، نابودی ایران و ایرانیان است. وظیفه ما وحشت‌افکنی است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی، مدافع حقوق بشر هستیم. ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌های تاریخ نتوانست انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.