حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » قلم های قدرتمند باید در برابر هتاکان به انقلاب اسلامی موضع‌گیری کند / رسانه نباید در چاله‎های سیاست‎بازان بماند

 عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور با بیان اینکه قلم های قدرتمند باید در برابر هتاکان به انقلاب اسلامی موضع‌گیری کند، گفت: امروز خبرنگاران و رسانه های انقلابی در حال مبارزه هستند و با قلم در سنگر رسانه فعالیت می کنند که باید حضور عالمانه همراه با دانش در صحنه مبارزه داشته باشند.

...

 

به گزارش کاوش نیوز ؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شورای هماهنگی یکی از نهادهای کهن و در عین حال جوان در انجام مأموریت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر رویداد تاریخی و پدیده اجتماعی برای بقا خود نیازمند عوامل و عناصری دارد که متناسب با نیاز زمان و نیاز مأموریت ها یک دستگاه یا مجموعه ای را پدید می آورد.

وی ادامه داد : یکی از پدیده های فاخر در جمهوری اسلامی که برحسب یک نیاز دقیق و عمیق به وجود آمد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور این نهاد را جزء اولین های نهادهای بعد از انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغات دانست و گفت: استمرار اهداف نظام در معنویت عمدتا و در حوزه روحانیت و تبلیغات پدید آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه های آن روز به وسعت و توسعه یافتگی امروز نبودند، صرفا چند دستگاه تبلیغاتی عضو شورا بودند. پیش از آنکه نهادی موثر باشد، افراد موثر بودند. از سال 69 به بعد شورای هماهنگی رسمیت پیدا می کند، نهاد عمومی غیردولتی در میان دستگاه های رسمی نظام، جایگاه حقوقی و قانونی پیدا می کند.

حجت الاسلام احمدی گفت: اگر بخواهیم از شورای هماهنگی تبلیغات یک تعریفی از ابتدا تا انتها ارائه دهیم، شورای هماهنگی تبلیغات موذن انقلاب اسلامی است و امسال این تعبیر را به کار می برم که "علمدار کاروان و فاتحان قله های صعب العبور اما فاخر نظام جمهوری اسلامی است" .

وی با بیان اینکه آینده شورای هماهنگی مستقیما به آینده انقلاب و اهداف آن گره خورده است ، گفت: ایجاد بستر حکومت عدل الهی در جهان به ویژه در جهان اسلام که این مأموریت کلان نظام است و همه موظفیم در هر رکن از ارکان نظام هستیم، خود را مأمور رسیدن به این هدف بزرگ بدانیم.

رئیس شورای هماهنگی گلستان اذعان داشت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برای فتح قله های هدف جمهوری اسلامی در کنار دیگر دستگاه ها، خود را سرباز نظام، ولایت و خادم مردم می داند.

به گفته وی ؛ پیچیدگی رفتار دشمنان انقلاب اسلامی می طلبد، تا استراتژی های قوی و برنامه های قوی تر در برابر دشمنان اندیشیده شود و در اتاق فکر کلان با آنچه را که دشمن مترصد ضربه زدن به نظام است را رصد کند و برنامه ریزی علیه دشمنان داشته باشد.

حجت الاسلام احمدی به مردمی بودن انقلاب اسلامی و جلب مشارکت آحاد مردم در مسیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر حفظ نظام را یک واجب ضروری بدانیم قطعا نقش مردم در این هدف بسیار مهمی است.

وی خاطرنشان کرد:ستاد تحول در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رأس برنامه های ستاد به این موضوع می پردازد که سال به سال نقش و حضور مردم را در اهداف نظام پررنگ تر و قوی تر ببیند.

رئیس شورای هماهنگی گلستان با بیان اینکه یکی از مسائل و موضوعات کلیدی ستاد تحول در شورای هماهنگی تبلیغات، پرداختن به مدیریت فضای مجازی است ، تصریح کرد: امروز فضای مجازی به عنوان یک واقعیت و حقیقت کلان در سطح جهان و بین المللی است، اگر شورای فضای مجازی را در سطح کلان کشور داریم اما همه دستگاه ها از جمله شورا می تواند نقش فعالتری را در کلان ایفا نماید.

وی افزود : وقتی فتنه 88 بوجود آمد و هشت ماه به تمام مقدسات حمله می شود، مجموعه فاخری از مجموعه نظام تشخیص می دهد که باید اقدامی کند. لذا 9دی خروجی اتاق فکر و اندیشه است که به وجود می آید که طومار نفاق و فتنه گران و کسانی که جنگ نرم را در کشور راه انداخته بودند را پیچید و نظام سربلند از آن بیرون آمد.

رئیس شورای هماهنگی گلستان با بیان اینکه فتنه های دشمنان به سال 88 ختم نمی شود،گفت: همواره نظام مورد تهدید از ناحیه دشمن است، تحریم های اخیر کنگره آمریکا، ساده لوحی است که بگوییم ما دست دراز کردیم و آنها ما را در آغوش گرفتند. دشمن دشمن است، 38 سال است که آمریکا ثانیه به ثانیه برای نابودی و براندازی انقلاب برنامه دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اگر بتوانند مستقیم یا اگر نتوانند از عوامل خود در داخل نظام برای ضربه زدن به ما استفاده می کند، تصریح کرد: کانال های ماهواره ای فعال علیه جمهوری اسلامی توسط کارشناسان بریده از جمهوری اسلامی به عنوان پیاده نظام استکبار جهانی فعال است.

عضو شورای تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: الان ستاد مردمی مراسم را در شورای هماهنگی راه اندازی کردیم زیرا به مشارکت مردم ایمان داریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خبرنگار باید اندیشه بلند داشته باشد و نباید در چاله‎های سیاستمداران و سیاست‎بازان بماند، خاطرنشان کرد: ما در جامعه اسلامی تنفس می‎کنیم خبرنگاران به عنوان عضوی از این جامعه باید حافظان چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی خبرنگاران را صدای مردم دانست و گفت: خبرنگار باید بداند برای چه خبرنگار شده است و در چه حوزه‎ای فعالیت می‎کند و عاقبت فعالیتش چه خواهد بود .

حجت الاسلام احمدی به مطالب فصلنامه استارباد اشاره کرد و گفت: استارباد باید با تمام قوت شما اصحاب رسانه بدون هیچ تعارفی به عزلت برود.

وی با بیان اینکه قلم های قدرتمند باید در برابر هتاکان به انقلاب اسلامی موضع‌گیری کند، گفت: امروز خبرنگاران و رسانه های انقلابی در حال مبارزه هستند و با قلم در سنگر رسانه فعالیت می کنند که باید حضور عالمانه همراه با دانش در صحنه مبارزه داشته باشند.

به گفته وی ، کسانی که امتحان خود را پس دادند و منفور جامعه هستند در نظام اسلامی جایگاهی ندارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.