حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی

فتنه ۸۸  پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی

 

هر زمان از تاریخ اتفاقاتی افتاده که درس آیندگان شده است. کودتای 28 مرداد هم درس تاریخی دارد. تابرای من و شما که آیندگان دوران 1332 بودیم درسی شود تا در مسیر دشمن و همسو با دشمن گام برنداریم .سال 1388 فتنه ای در برگ تاریخ به یادگار می گذارد.

فتنه سال 88 هم برای خودش ماجرایی دارد که باید آنرا نسل به نسل و دهان به دهان به فرزندان  و وارثان نسل آیند تکرار کرد.در برگه ای از تاریخ این مطالب نگاشته شده است.لطفا دقت شود.

...

 هر زمان از تاریخ اتفاقاتی افتاده که درس آیندگان شده است. کودتای 28 مرداد هم درس تاریخی دارد. تابرای من و شما که آیندگان دوران 1332 بودیم درسی شود تا در مسیر دشمن و همسو با دشمن گام برنداریم .سال 1388 فتنه ای در برگ تاریخ به یادگار می گذارد.

فتنه سال 88 هم برای خودش ماجرایی دارد که باید آنرا نسل به نسل و دهان به دهان به فرزندان  و وارثان نسل آیند تکرار کرد.در برگه ای از تاریخ این مطالب نگاشته شده است.لطفا دقت شود.

اعتراف يحيي كيان تاج‌بخش نماينده سوروس در آشوب‌هاي 18 تير 78 و فتنه 88

به گزارش کاوش نیوز، يحيي كيان تاج‌بخش نماينده سوروس در آشوب‌هاي 18 تير 78 و فتنه 88، در دادگاه، نقش اين بنيادها را در براندازي نظام جمهوري اسلامي توضيح داد او از ارتباط خود با تاجزاده و حجاريان در دادگاه پرده‌برداري کرد. در دادگاه از ارتباط جان‌كين مغز متفكر سرويس اطلاعات خارجي انگليس مربوط به ام‌آي‌6 رونمايي شد. شمار زيادي از اعضاي سفارت انگليس در آشوب‌هاي خياباني دستگير شدند. اظهارات محمدحسين رسام تحليلگر ارشد بخش سياسي سفارت انگليس در تهران و متهم به جاسوسي براي بيگانگان، بسياري از حقايق پشت پرده آشوب‌هاي خياباني را روشن كرد. او توضيح داد به همراه توماس برن دبير دوم سياسي سفارت انگليس و خانم شون مورفي ديپلمات سفارت استراليا در دفاتر تبليغاتي موسوي تردد داشته و در آشوب‌هاي خياباني نيز مشاركت داشته است. آقاي دومينيك روودز دبير سوم سفارت انگليس در دو مقطع لباس سبز پوشيد و در ميان اغتشاشگران ظاهر شد.

او گفت: سايمون گس سفير انگلستان هر روز صبح با اعضاي سفارت و تمام بخش سياسي سفارت جلسه داشت و گزارش اغتشاشات را دريافت مي‌كرد و دقيقا دستور مي‌داد چه بايد بكنند.

هتاكي و اهانت منافقين و بهائي‌ها و سلطنت‌طلب‌ها در آشوب‌هاي خياباني

هر كسي كه مشروح اظهارات دادگاه فتنه 88 در مورد محاكمه جاسوسان و وابستگان به سفارتخانه‌ها را دنبال كرده باشد، مي‌تواند جرم مشهود آنها را در كف خيابان هم ببيند. در حقيقت مي‌توان گفت فتنه، دعوت از بيگانگان براي براندازي نظام بود. بي‌بي‌سي و راديو آمريكا سنگ تمام گذاشتند و اخبار بيرون روي موسوي و كروبي از خيمه انقلاب را به روز منتشر مي‌كردند.

شمار زيادي از منافقين و بهائي‌ها و سلطنت‌طلب‌ها در آشوب‌هاي خياباني در حين ارتكاب جرم آتش زدن اموال عمومي و خصوصي و قتل و غارت دستگير شدند. آنها در محاكمات علني به جرم خود اعتراف كردند. آنان كه مجالي در خارج از كشور داشتند، با بي‌بي‌سي و راديو آمريكا و شبكه‌هاي امپرياليستي و صهيونيستي رسانه‌هاي دشمن هر روز مصاحبه داشتند و عليه نظام و مردم، هتاكي و اهانت مي‌كردند.

محصول همكاري موسوي و كروبي با گروه‌هاي ضدانقلاب ده‌ها كشته و 22 شهيدي است كه از فتنه بر روي دست مردم باقي ماند. اين روي فتنه و حوادث دلخراش آن در حقيقت اتهام قتل را به جرايم سران فتنه افزود. نتيجه اين همكاري اين شد كه در خارج، صفوف ضدانقلاب از گوگوش تا سروش در يك خط عليه نظام قرار گرفتند. اين رسوايي آنقدر بالا گرفت كه در تيرماه 88 نتانياهو اعلام كرد: "ما موسوي و جريان سبز را تحسين مي‌كنيم. آنها مورد احترام ما هستند." كمي نگذشت كه اوباما رئيس‌جمهور آمريكا نيز گفت: "موسوي منشا الهام‌بخش آن دسته از هموطنان خود شده كه خواهان گشايش به سوي غرب هستند."

ماجرا هنوز هم ادامه دارد و این فتنه گران و دست نشاندگان انگلیس و آمریکا همچنان بتاخت ادامه دادند تا اینکه حرمت روز عاشورا را هم زیر پا گذاشته و به ساحت مقدس این روز هم بی احترامی کردنداین برگ از تاریخ هم تا ابد ننگ انان را در صفحه اش به ثبت رسانده است.

 

بی حرمتی به عاشورا، حادثه ای معمولی نبود

به گزارش مشرق با آغاز ماه محرم، در حالي که التهاب ناشي از اهانت به تصوير امام در مراسم ۱۶ آذر هواداران موسوي، هنوز فروکش نکرده بود، ماهواره‌ها و سايت‌هاي اينترنتي حامي موسوي تاسوعا و عاشورا را هدف جديد جريان سبز معرفي کردند. تبليغات گسترده در اين باره اما سبب نشد تا در تاسوعا جمعيتي بيش از ۵۰۰ نفر در خيابان انقلاب جمع شوند و شعارهاي انحرافي بدهند. طرفداران موسوي شعارهاي «مرگ بر ديكتاتور» و «يا حسين ميرحسين» و «مرگ بر اصل ولايت فقيه» را در حالي كه دست‌هاي خود را بالاي سر گرفته و سوت و کف مي‌زدند، تكرار مي‌كردند. اين افراد كه به چوب، چماق و سنگ مسلح بودند، پس از هر درگيري با نيروهاي انتظامي و متفرق شدن، به خيابان‌هاي فرعي هجوم مي‌آوردند و به تخريب اموال عمومي بويژه شكستن شيشه‌ها مي‌پرداختند. بی حرمتی به عاشورا، حادثه ای معمولی نبود که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت.

پیش از آن نیز به عکس امام راحل(ره) توهین شده بود و سراسر کشورازاین جسارت به خروش آمده بود، اما حریم نگه‌نداشتن عاشورا آتشی بود بر باروتی که طی ۸ ماه دروجود مردم علاقه مند نظام و انقلاب متراکم شده بود.

9 دی روز تشییع جنازه فتنه

نتیجه این انفجار خیره کننده، حماسه ۹ دی بود؛ حماسه ای که فقط ۳ روز پس از جسارت به عاشورا و عزای اباعبدا.. سراسر ایران را فرا گرفت و یک باردیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی های سیاسی و مشکلات و کاستی ها، اما درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند.

مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خودجوش با پخش اعلامیه هایی مبنی بر راهپیمایی در روز ۹دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام دست به تظاهراتی با شکوه و به یادماندنی زدند. در این روز بود که قریب به اتفاق تحلیلگران سیاسی و سران کشورهای غربی و فتنه گران شوکه شدند. آنان هرگز تصور نمی کردند که 9 دی روز تشییع جنازه فتنه باشد.

9دی در کلام رهبری

"من در همین فتنه‌ى 88 به بعضى دوستان قرائن و شواهد را نشان دادم؛ حداقل از ده سال، پانزده سال قبل از آن، برنامه‌ریزى وجود داشت. از بعد از رحلت امام برنامه‌ریزى وجود داشت؛ اثر آن برنامه‌ریزى در سال 78 ظاهر شد؛ مسائل کوى دانشگاه و آن قضایائى که اغلب یادتان هست، در زندگىِ پیچیده‌ى اجتماعىِ امروز، بدون بصیرت نمیشود حرکت کرد. جوانها باید فکر کنند، بیندیشند،بصیرت خودشان را افزایش بدهند. معلمان روحانى، متعهدان موجود در جامعه‌ى ما از اهل سواد و فرهنگ، از دانشگاهى و حوزوى، باید به مسئله‌ى بصیرت اهمیت بدهند؛ بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌هاى جلوگیرى از این موانع و برداشتن این موانع؛ این بصیرتها لازم است. وقتى بصیرت بود، آنوقت شما میدانید با  کِى طرفید، ابزار لازم را با خودتان برمیدارید."

فتنه ۸۸  پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی

 

فتنه ۸۸ را می‌توان پیچیده‌ترین، بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی و نظام مردم سالاری دینی از بدو پیدایش تاکنون دانست؛ فتنه‌ای که هدفش گمراه کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامی بود اما مردم با خلق حماسه ۹ دی در سال ۸۸ آتش این فتنه را خاموش کردند.و نشان دادند که در حول محور ولایت هستند تا ولایت هست نمی تواند به انقلاب اسلامی نزدیک شد و طمع کرد.پس مردم د رکنار رهبر و با ایمان و تقوی الهی می توانند بر هر فتنه ای پیروز شوند رهبری چراغ و چشم بینای بصیرت است که مردم در سایه آن هدایت می شوند. اینجاست که دشمنان به این خطر پی برده اند و سالهاست که توطئه می کنند تا این مسیر و چراغ بصیرت را از مردم جدا سازند.اما هر بار در مقابل مردم و نیروی ایمان آنان شکست خورده اند.

رهبر انقلاب  فرمودند: دشمن محاسبات خیلى دقیقى کرده بود؛ منتها خوب، محاسباتش غلط از آب درآمد؛ ملت ایران را نشناخته بود. دشمن در پشت صحنه، همه‌ى چیزها را مشاهده کرده بود. این کسانى که شما بهشان میگوئید سران فتنه، کسانى بودند که دشمن اینها را هل داد وسط صحنه. البته گناه کردند. نبایستى انسان بازیچه‌ى دشمن شود؛ باید فوراً قضیه را بفهمد.

پس 9 دی در تاریخ ماندگار شد چون بصیرت ، ایمان و ولایت مداری ماندگار است.

انتهای پیام/

رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.