حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » چرا بیت امام با سران فتنه ملاطفت و مصاحبت دارد؟/ حسن خمینی چه پاسخی برای امام آماده کرده است؟

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به بیت امام راحل، گفت: چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده‌ای بریده از خط امام سکوت می‌کنید و چرا فتنه‌های 78 و 88 را محکوم نکردید و مع‌الاسف با سران آن واقعه ملاطفت و مصاحبت دارید./ امام راحل می‌فرمود، نگذارید اشتباه مشروطیت تکرار شود، امام بزرگ‌تر از هر رهبری در تاریخ صدساله اخیر بود و قبل از آنکه توقع تزئین بارگاه خود را داشته باشد، توقع حفظ این میراث بزرگ را دارد و این میراث بزرگ ولایت‌فقیه است.

...

  گروه سیاسی- کاوش نیوز: آیت‌الله ابوالشهیدین علی معلمی در مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) و ارتحال آیت‌الله العظمی صالحی‌مازندرانی ضمن خوش‌آمد‌گویی به حجت‌الاسلام سید علی خمینی یادگار امام راحل، اظهار کرد: مدت‌هاست منتظر بودیم تا فرصتی به‌دست آورم تا در حضور برخی از اعضای بیت شریف امام درد دل کنیم.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از رحلت پدر انحرافات اصحاب از وصیت او را مشاهده کرد و آغاز تحریف در حقایق دین و تضییع حق جانشین پیامبر(ص) را نگریست، سکوت را شکست و کمر همت را مردانه بست و فریاد کرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب، خطاب به نوه امام تصریح کرد: شما یادگاران امام راحل ما هستید و دوست داریم عزیز و آقای ما باشید به این شرط که پاسداری از حق امام، اهلیت و تبعیت از اندیشه نورانی امام را حفظ کرده باشید.

 * چرا با سران فتنه ملاطفت و مصاحبت دارید
امام جمعه قائم‌شهر خطاب به نوه امام راحل گفت: مگر نمی‌دانستید که تصمیم مجلس خبرگان در معرفی جانشین شایسته امام بر اساس اشاره همان عبد صالح سفر کرده بود و انتخاب به‌جایی بود، پس چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده‌ای بریده از خط امام سکوت می‌کنید و چرا فتنه‌های 78 و 88 را محکوم نکردید و مع‌الاسف با سران آن واقعه ملاطفت و مصاحبت دارید.
معلمی بیان کرد: همان‌گونه که قول و فعل و تقدیر معصومین در احکام شرعیه حجت است، طبعاً در هم‌سویی با انحراف، سکوت و تقریر همچون همراهی قولی و عملی، تلقی می‌شود و پیامدهای ناگوار دارد.

* چرا بیت امام سکوت کرد؟
وی ادامه داد: مگر در مقطعی حضرت امام نفرموده بود قانون طاغوتی بهتر از بی‌قانونی است و اگر قانون جدیدی وضع نشد از همان قانون قبلی پیروی شود، فتنه‌گران قانون‌شکنی کردند و برای ملت و نظام خسارت به بار آوردند و دشمنان را شاد کردند، حال چرا بیت امام سکوت کرد؟
معلمی بیان اینکه انقلاب و همه دستاوردهایش امانت امام(ره) است، اظهار کرد: همه امام‌باوران باید در نگهداری آن بکوشند و شما اعضای بیت امام(ره) مسؤولیت سنگین‌تری دارید.

* شما برای کمک به ولی فقیه چه می‌کنید؟
وی ادامه داد: امام عزیز ما ولایت‌فقیه را همان ولایت رسول‌الله(ص) می‌دانست و می‌فرمود ولایت‌فقیه را خدای رحمان درست کرده است، پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند، این نعمت ولایت‌فقیه از بزرگترین دستاوردهای امام و انقلاب است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بالاتر از نسبت نسبی و سببی اهلیت و تبعیت است و برای شما ارزش مضاعف دارد اما شما برای کمک به ولی‌فقیه چه می‌کنید؟
امام جمعه قائم‌شهر اظهار کرد: باید به گذشته نگاه بیاندازیم که فرزندان و نوادگان آخوند خراسانی و رهبر نهضت مشروطه متأسفانه بر اثر نفوذ عوامل بیگانه در آن زمان نتوانستند وجاهت و محبوبیت پدر را حفظ کنند و این درس بزرگی برای بزرگ‌زادگان است.

* امام قبل از توقع تزیین بارگاه خود توقع حفظ ولایت‌فقیه را دارد
معلمی به فرمایش امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل می‌فرمود، نگذارید اشتباه مشروطیت تکرار شود، امام بزرگ‌تر از هر رهبری در تاریخ صدساله اخیر بود و قبل از آنکه توقع تزئین بارگاه خود را داشته باشد، توقع حفظ این میراث بزرگ را دارد و این میراث بزرگ ولایت‌فقیه است.
وی بیان کرد: مردم انقلابی ما هنوز از ادامه دادن راه امام خسته نشدند و اگر سر از پا نشناخته تا خان‌طومان می‌شتابند و برای حفظ انقلاب و مقاومت در برابر عوامل استکبار به شهادت می‌رسند، برای پاسداشت راه امام(ره) و انقلاب است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات خبرگان اشاره کرد و ادامه داد: این حرف‌های دردمندانه از یک طلبه است که در روزگار امام یک نفر از سیاهی لشکر او بود و پای درسش نشست و مانند اکثر مردم انقلابی داغ شهادت دو فرزند را در سینه دارد.

* حسن خمینی چه پاسخی برای امام آماده کرده است؟
امام جمعه قائم‌شهر اضافه کرد: سلام مرا به حاج‌حسن‌آقا برسانید و بپرسید چه پاسخی برای امام آماده کرده است که در انتخابات خبرگان استان مازندران از عالم مجاهد و جانباز 50 درصد و یار کوچک تبعیدی این کشور آیت‌الله سیفی‌مازندرانی چشم پوشیدند و آنان را کنار گذاشته و لیستی که از بیرون تهیه شد را همراهی کرده و آن را مورد حمایت خود قرار داد؛ افرادی در آن لیست بودند که سابقه یک روز همراهی با امام را قبل از انقلاب در کارنامه خود نداشتند و اگر عده‌ای به نام ایشان عمل کردند و او بی‎اطلاع بود چرا تکذیب نکردند.
معلمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران که امام راحل بنیانگذار آن بوده، گفتمان و دکترینش اسلام انقلابی و ولایت‌فقیه است و سوی و سمتش رعایت موازین عدل و پایبندی به مقررات قانونی و رعایت حال مردم است و پرداخت حقوق‌های نجومی از بیت‎المال در این نظام جایی ندارد.

* چرا برای دفاع از ماهیت نظام فریاد نمی‌زنید؟
وی با بیان اینکه فیش‌های نجومی یک چالش جدی برای نظام جمهوری اسلامی است و فریاد رهبری را درآورد، گفت: چرا ساکت هستید و چرا برای دفاع از ماهیت نظامی که امام راحل طراح آن است فریاد نمی‌زنید؟ نباشد که افرادی از درون با دشمنان بیرونی هم‌صدا شوند و بازهم توقع رحمت و رأفت نسبت به آنها داشته باشید، زیرا هم‌سویی با بیگانگان و دشمنان خیانت به آرمان مقدس امام و شهدا است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.