حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » ماجرا چیست؟ /از احمدی نژادی‌ها تا سلبریتی‌ها و ضدانقلاب حامی مبارزه و احمد مسعود شدند!+تصاویر

ماجرا چیست؟ /از احمدی نژادی‌ها تا سلبریتی‌ها و ضدانقلاب حامی مبارزه و احمد مسعود شدند!+تصاویرفعال شدن سلبریتی ها به عنوان افرادی که مخاطبان بالایی در جامعه دارند می تواند پازلی از یک سناریوی خطرناک و منفی اما با ویترین مثبت باشد.
...
گروه سیاسی کاوش نیوز: فارغ از آنکه در افغانستان چه می‌گذرد، موضع ایران دفاع از مردم افغانستان است. دومین نکته مهم درباره افغانستان هم این است که عامل بدبختی ها، کشتارها، ناامنی ها در افغانستان آمریکاست که هم اکنون شکست خورده و مفتضحانه مجبور به ترک افغانستان شد. درباره حملات طالبان و پاکستان به پنجشیر هم ایران این رفتار را به اشد وجه محکوم کرد و چند روز پیش رئیس جمهور هم در اولین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم گفت: «از دولتی که برخاسته از رای مردم افغانستان باشد حمایت می‌کنیم»
اما نکته جالب و قابل تامل ماجرای افغانستان فعال شدن سلبریتی هاست. این افراد از ابتدای جدی شدن اخبار افغانستان اصرار داشتند که ایران علیه طالبان وارد جنگ شود. در همان مقطع در سایت های مختلف به این شبهه پراکنی پاسخ داد.
حال و در پی اخبار مربوط به سقوط پنجشیر، سلبریتی ها مجددا به بهانه حمایت از پنجشیر و احمد مسعود به طور هماهنگ فعال شده و تلاش می کنند خود را حامی مبارزه نشان دهند. این در حالی است که این افراد در اوج جنایات وحشیانه داعش همانند سربریدن‌ها و تجاوزها یا ساکت بودند و یا کمترین واکنش را از خود نشان می دادند و حتی برخی ایران را متهم به دخالت و ماجراجویی می کردند.









جالب تر آنجاست که شبکه های ضدانقلاب، ضدایران و ضد حزب الله که بودجه آنها از سوی سرویس های جاسوسی تامین می شود سعی می کنند حیله گرانه با پوشش اخبار احمد مسعود خود را طرفدار مبارزه و ادامه درگیری ها در افغانستان نشان دهند.
پیرامون آن سکوت قدیمی و این هماهنگی در حمایت از مبارزه باید به طور جدی تامل کرد. فعال شدن سلبریتی ها به عنوان افرادی که مخاطبان بالایی در جامعه دارند می تواند پازلی از یک سناریوی خطرناک و منفی اما با ویترین مثبت باشد.
نکته دیگر این ماجرا فعالیت فرقه بهار به ریاست احمدی نژاد و پادویی نوچه های این جریان است. احمدی نژاد پیش تر مدعی شده بود به خاطر صحبت درباره طالبان از یک منبع امنیتی تذکر گرفته است! محمد حسین حیدری، مدیرمسئول سابق وب سایت فیلتر شده دولت بهار(اصلی ترین سایت حامی احمدی نژاد) و از اعضای بدسابقه دفتر او هم با انتشار توئیت‌های هتاکانه‌‌ای که در آن ید طولایی دارد سعی کرده تا خود را مدافع جریان مقاومت نشان دهد.



جالب آنجاست که این جماعت منحرف که هم اکنون ادعای خط مقاومت شناسی دارند، در ابتدای فتنه شام معتقد بودند که بشار اسد باید برود و دوره مقاومت تمام شده و زمانه بیداری انسانی است. با پیشنهاد گفتگو با عربستان و کارشکنی در کار مدافعان حرم و شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی می‌خواستند به هر قیمتی شده نشان بدهند که مقاومت جواب نمی دهد.
این مدعیان همان هایی هستند که تلاش می‌کردند با لجن پراکنی علیه حاج قاسم سلیمانی و حزب الله لبنان چنگی بر صورت فعالان مقاومت بکشند. بامزه آنجاست که عالیجناب گویان به قاتل کودکان یمنی یعنی محمد بن سمان و توئیت بازان با فلان رپر آمریکایی یا آنجلینا جولی طرفدار مبارزه شده‌اند!
نکته واضح از فعالیت این سه گروه یعنی احمدی نژادی ها، سلبریتی ها و ضدانقلاب آن است که هیچ کدام از اینها دنبال افغانستان و مردم این کشور نیستند. برایشان هم طالبان، اشرف غنی و احمد مسعود تفاوتی ندارد؛ بازی و بهانه اینجا ولی هدف‌ جای دیگری است.
منبع:جهان

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.