حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » حمله احمدی نژاد به حزب الله و سپاه قدس +جزئیات

حمله احمدی نژاد به حزب الله و سپاه قدس +جزئیاتاین ادعای بی شرمانه احمدی نژاد همان گفته دشمنان سوریه و دشمنان جبهه مقاومت است که ایران و حزب الله را متهم به دخالت می کنند در حالی که دوستان سوریه چیزی به غیر از امنیت، عزت و پیشرفت سوریه را نمی خواهند.
...
به گزارش کاوش نیوز: محمود احمدی‌نژاد، علیه حزب‌الله لبنان هم موضع گرفت.
وی در مصاحبه با شبکه «الجدید» لبنان که ضدحزب‌الله است گفت: مسائل سوریه باید مطابق خواست مردم سوریه پیش برود نه دخالت ایران، حزب‌الله و دیگر نیروهای نیابتی خارجی.
احمدی‌نژاد که در این مصاحبه تلاش کرد وانمود کند مردم سوریه همان کسانی هستند که علیه دولت این کشور می‌جنگند، حضور قانونی حزب‌الله و نیروهای ایرانی در سوریه که به دعوت دولت این کشور صورت گرفته است را «دخالت» نامید.
این سخنان احمدی‌نژاد که به صورت تلویحی و غیرمستقیم حمله به سپاه قدس نیز تعبیر می شود، موجب شد دشمنان حزب‌الله برای او کف زدند و در فضای مجازی با گستردگی از این سخنان استقبال کردند.
این ادعای بی شرمانه احمدی نژاد همان گفته دشمنان سوریه و دشمنان جبهه مقاومت است که ایران و حزب الله را متهم به دخالت می کنند در حالی که دوستان سوریه چیزی به غیر از امنیت، عزت و پیشرفت سوریه را نمی خواهند.
چه خبرتونه آقای احمدی نژاد !!
اگر یک روز برای استقبالت در لبنان صف کشیدن ،خوش آمدی و بفرمایید به فارسی گفتن و در خیابانهای بیروت مانند قهرمان می گشتی، امنیتت را امثال سردار سلیمانی و مدافعین حرم و حزب الله تامین کردند و حمایت آن موقع خودت از محور مقاومت !!
مجری لبنانی میگوید احمدی نژاد کسی است که برای عدالت اجتماعی و انسانی همه مظلومان نه فقط شیعیان و مسلمانان حتی در نیویورک صحبت کرده !
حال علیه مظلومان با ظالمین مصاحبه میکنی؟!
ما با امریکا رقابت داریم یا امریکا با ما و مردم منطقه جنگ دارد؟!
کشتار افغانستان و عراق و سوریه و... را از یاد برده ای!؟
چندبار گفتیم ایشالا گربه است !! اما انگار واقعا گربه شدی و چشم و دلت کور شده، یادت هست چگونه با دوقطبی هاشمی و میرحسین کشور را به سمت فتنه بردید و چقدر هزینه برای مردم و نظام درست کردید؟!‌رفسنجانی جاه طلبی و ثروت اندوزی را فرزندانش و تو را رفقایت و توهم قدرت و متفاوت بودن! منحرف کرد.
کسی که عالیجنابش بن سلمانی شود که داعش را ساخت و بر یمن تاخت؛ خودش هم بر حزب الله می تازد و موطنش را به مداخله گر می نامند!
کسی که پا روی تفکرات و اعتقادات و زحمات خودش میگذارد خزانی است که به سمت زمستان میرود تا بهار!!
آیا طرفدارانت می بینند که به بهایی بیشتر شبیه شدی تا بهاری!!؟؟
از مردم عادی تبدیل به لشگر مجازی شده اند و هر پست انتخاباتی را به رگبار می بندند ، اما هدف همان هدف اصلاحات هست و تو در نقشه آنها؛به راستی که میزان حال فعلی افراد است !!
گفتنی است علی رغم آنکه حرف احمدی نژاد عجیب است اما سیر سقوط او دیگر جای تعجب باقی نمی گذارد. نامه پراکنی های بی شرمانه احمدی نژاد خطاب به رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی، نامه به بن سلمان و ناراحت دانستن او از کشتار مردم یمن(!)، نامه های بی جواب به ترامپ و بایدن، مخالفت با آتش زدن پرچم امریکا، توئیت بازی با انجیلنا جولی و.... به خوبی نشان می دهد که تکلیف این روزهای او چیست. او حتی چند روز پیش دروغ آشکار و چندش آوری هم علیه حدادعادل مطرح کرد.
البته که مواضع احمدی نژاد در همان ابتدای آغاز حمله داعشی ها به سوریه که با سال های پایانی دولت دهم همزمان بود مشخص شده بود. جالب آنجاست که احمدی نژاد به عنوان سخنران بزرگداشت برخی شهدای مدافع حرم هم شرکت می کند!
یادآور می شود احمدی نژاد دگرگون شده این روزها، در سفر به لبنان به عنوان یکی از چهره های جریان مقاومت مورد استقبال کم سابقه مردم لبنان قرار گرفته بود.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.