حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » نقد «ایتان» بر گزارش وزارت خارجه به مجلس درباره اجرای برجام

نقد «ایتان» بر گزارش وزارت خارجه به مجلس درباره اجرای برجامپس از انتشار گزارش وزارت خارجه به مجلس شورای اسلامی در رابطه با اجرای برجام، گروه بین‌الملل شبکه کانون‌های تفکر ایران (ایتان) گزارشی در نقد و بررسی آن تهیه و منتشر کرده است.
...
کاوش نیوز، پس از انتشار بیست و دومین گزارش وزارت خارجه به مجلس شورای اسلامی در رابطه با اجرای برجام، گروه بین‌الملل شبکه کانون‌های تفکر ایران (ایتان) گزارشی در نقد و بررسی آن تهیه و منتشر کرده است.
این گزارش در دو فصل و در حدود ۲۰۰ صفحه  تنظیم شده است. در فصل اول به بررسی و آسیب‌شناسی راهبرد مذاکره برای رفع تحریم می‌پردازد؛ چرا که راهبرد اصلی دولت یازدهم و دوازدهم برای حل چالش‌های کشور، مذاکره برای رفع تحریم بود و در اواخر دولت دوازدهم نیز بارها مورد تأکید مقامات ارشد دولت قرار گرفته است. 
در فصل دوم، این گزارش به بررسی بیست و دومین گزارش وزارت امور خارجه در رابطه با اجرای برجام می‌پردازد و از منظر راهبردی مذاکرات، تحریم‌ها و برنامه هسته‌ای به نقد گزارش وزارت خارجه می‌پردازد.
گزارش بیست و دوم وزارت امور خارجه، صرفاً یک گزارش اداری نیست بلکه دارای اهمیت تاریخی است و نقد آن در ثبت تجربه مردم ایران بسیار اهمیت دارد.
برای دریافت گزارش (اینجا) کلیک کنید.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.