حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » مقر موساد در «اربیل» هدف حمله پهپادی قرار گرفت/ هلاکت شش نفر از عوامل رژیم صهیونیستی

مقر موساد در «اربیل» هدف حمله پهپادی قرار گرفت/ هلاکت شش نفر از عوامل رژیم صهیونیستیاین حمله پهپادی علیه «مرکز عملیات و رصد موساد» صورت گرفته و تعدادی از افراد مستقر در این مقر کشته شده‌اند.
...
کاوش نیوز، برخی منابع، دیروز(سه‌شنبه)، از حمله پهپادی به پایگاه سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل واقع در شمال عراق خبر دادند.
 یک گروه مسلح، پایگاهی را در شهر اربیل، مرکز منطقه کردستان عراق هدف قرار داده که گفته می‌شود متعلق به موساد بوده است. حمله پهپادی علیه «مرکز عملیات و رصد موساد» صورت گرفته و تعدادی از افراد مستقر در این مقر کشته شده‌اند.
تل‌آویو و اربیل هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده‌اند اما منابعی که این خبر را نقل کرده‌اند از افراد نزدیک به گروه‌های مقاومت عراق بوده‌اند.
 این حمله، همزمان با سفر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه کابینه جدید رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر چرخشی این رژیم به امارات صورت گرفته است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز در سفر به ابوظبی، رسماً سفارت و سرکنسولگری تل‌آیو را در امارات را افتتاح کرد.
ابوظبی و تل‌آویو در ماه سپتامبر گذشته با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا توافقی موسوم به ابراهیم را امضاء و رسماً روابط دیپلماتیک خود را عادی‌سازی کردند.
پس از امضای این توافق، روابط دو طرف در مدت زمان کوتاه شاهد پیشرفت‌ چشمگیری بود تا جایی که ابوظبی و تل‌آویو با اعزام چند هیأت در زمینه‌های مختلف توافق همکاری امضاء کردند.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.