حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » هدف قرارگرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی امارات

هدف قرارگرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی اماراتمنابع خبری از هدف قرارگرفتن یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل بندر الفجیره امارات خبر دادند

...

به گزارش کاوش نیوز، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه از هدف قرار گرفتن یک فروند کشتی رژیم صهیونیستی در ساحل بندر الفجیره امارات خبر داد.

کشتی در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است و با پرچم کشور باهاما تردد می‌کند.

این کشتی در سال 2015 توسط شرکت کشتی‌سازی هیوندای کره جنوبی ساخته شده و مخصوص حمل خودرو است.

بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه اینترنتی vesselfinder این کشتی از ساعت 23:30 دیشب به وقت محلی در بندر فجیره لنگر انداخته است.

یکی از خبرنگاران شبکه صهیونیستی کان، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که کشتی مذکور با موشک هدف قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از اظهار نظر در مورد گزارش ها خودداری کرد، این حمله تنها چند روز پس از حمله ادعایی اسرائیل به تأسیسات هسته ای نطنز ایران و دقیقاً یک هفته پس از حمله کشتی ایرانی ساویز توسط حمله اسرائیلی ادعا شده در دریای سرخ صورت گرفت.

یک مقام آمریکایی به نیویورک تایمز گفت که اسرائیل به ایالات متحده اطلاع داد كه مسئول حمله روز سه شنبه به كشتی باری ایرانی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز چهارشنبه تأیید کرد که ساویز حدود ساعت ۶ صبح روز سه شنبه به دلیل انفجار در دریای سرخ در ساحل جیبوتی آسیب جزئی دید و افزود که علت در دست بررسی است.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.