حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی در سوریه

هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی در سوریه پایگاه نیروهای اشغالگر آمریکایی در سوریه آماج موشک‌های مقاومت قرار گرفته و خسارت زیادی به آن وارد شد.

...

به گزارش کاوش نیوز، رسانه‌ها اعلام کردند یکی از مناطق ریف شرقی دیر الزور که نیروهای آمریکایی آن را به پایگاه خود تبدیل کرده اند، با گلوله‌های توپ و کاتیوشا مورد حمله قرار گرفت.

به گفته شاهدان، حمله در منطقه میدان نفتی "العمر" و سوله‌های اقامتی اطراف آن صورت گرفت که منجر به تلفات زیادی مادی در این مکان و به آتش کشیده شدن چندین خودرو موجود در محوطه آن شد.

این شاهدان تاکید کردند در زمان وقوع این حمله نیروهای اشغالگر آمریکایی در این منطقه حضور داشتند اما اطلاعاتی از میزان تلفات این نیروها در دست نیست.

برخی رسانه ها اعلام کردند عوامل این اقدام گروه‌های مقاومت بوده اند.

بعد از وقوع این حمله چند هواپیمای شناسایی متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکایی و ائتلاف بین المللی در آسمان منطقه به پرواز در آمدند.

به گفته این رسانه‌ها حمله مذکور تنها چند ساعت بعد از تهاجم آمریکا به منطقه مرزی عراق و سوریه است که در جریان آن مواضع حشد الشعبی بمباران شد، به وقوع پیوست.

روزنامه اینترنتی سوری الجسر هم در این رابطه خبر داد، پایگاه ارتش آمریکا در منطقه المیادین سوریه مورد اصابت دستکم 8 موشک کاتیوشا قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از منابع سوری و نیروهای حشد الشعبی خبر داد، یکی از مقرهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در ریف دیر الزور مورد حمله قرار گرفته است.

بر اساس اعلام الجزیره بعد از این حمله نیروهای ائتلاف بین المللی مناطقی که ظاهرا منابع آتش بودند را گلوله باران کردند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.