حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » مخالفت کتائب حزب‌الله و الاعلام الامنی با حمله به منطقه سبز بغداد

مخالفت کتائب حزب‌الله و الاعلام الامنی با حمله به منطقه سبز بغدادکتائب حزب الله عراق وابسته به الحشد الشعبی و گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق به حمله راکتی به منطقه الخضراء بغداد واکنش نشان دادند.

...

به گزارش کاوش نیوز، گروه مقاومت اسلامی «کتائب حزب الله» از گروه‌های وابسته به سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای به حمله دیشب به منطقه الخضراء بغداد واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «گلوله‌باران سفارت شر(شیطان) در زمان کنونی یک رفتار کنترل نشده و غیرمنضبط تلقی می‌شود و مقامات ذی صلاح باید عاملان این حمله را تحت پیگرد قرار داده و آنها را دستگیر کنند.»

کتائب حزب الله تاکید کرد: «ما شلیک راکت بی رویه و خودسرانه به پادگان نظامی در سفارت آمریکا را محکوم می‌کنیم، زیرا تهدیدی واقعی برای جان غیرنظامیان است.»

این گروه مقاومت ادامه داد: «ماخواستار عاری سازی مناطق مسکونی و امن در بغداد از مظاهر فعالیت‌های نظامی ایالات متحده هستیم.»

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، گروه «الاعلام الامنی»عراق (نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق) اعلام کرد، «یک گروه قانون‌شکن چند راکت به سمت منطقه الخضراء بغداد شلیک کرد.

در بیانیه این نهاد آمده است: «معلوم شده است که منطقه شلیک راکت از سمت پادگان الرشید بوده است.»

بر اساس این بیانیه، حمله راکتی مذکور با وارد آمدن خسارات مادی به چندین ساختمان و چندین خودروی غیرنظامی همراه شد و هیچ تلفات جانی نداشت.

منطقه الخضراء بغداد شامگاه یکشنبه هدف حمله حداقل هشت راکت قرار گرفت که به دنبال آن سفارت آمریکا با تایید این حمله گفت که سامانه سی‌رام مستقر در سفارتخانه این راکت‌ها دفع کرده است و تنها تلفاتی مادی به ساختمان‌های مسکونی موسوم به القادسیه در منطقه الخضراء وارد شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.