حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » روحانی چگونه گمانه انتخاباتی بودن مذاکرات وین را تقویت کرد؟ +فیلم

حرف های قابل تاملی از سوی رئیس جمهور و همچنین گفته‌های شک برانگیزی از سمت نزدیکان و حامیان دولت وجود دارد که باعث تقویت فرضیه انتخاباتی بودن مذاکرات وین می شود.
...
به گزارش کاوش نیوز به نقل از جهان نيوز: برخی کارشناسان سیاسی و یا نمایندگان مجلس معتقد هستند که قرار است از رهگذر مذاکرات وین بهره برداری های مطلوب انتخاباتی به نفع اصلاح طلبان و اعتدالیون انجام بگیرد.
روحانی روز چهارشنبه با بیان اینکه نباید معیشت مردم را گروگان بگیریم، گفت: «ما باید جنگ اقتصادی را قطع کرده و به ظلم پایان دهیم، برخی‌ها می‌گویند دست ظالم باید قطع شود منتها کی، می‌گویند خوب نیست و در اردیبهشت و خرداد کراهت دارد. بگذارید به تیر برسیم آن‌وقت خوب است».
رئیس جمهور در ادامه گفت: «بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود. مذاکره این گونه که نیست پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید».
اما در کنار این صحبت های روحانی مبنی بر انتخاباتی نبودن مذاکرات، حرف های قابل تامل دیگری نظیر عدم زمان‌بر بودن راستی آزمایی! از سوی ایشان و همچنین گفته های شک برانگیزی از سمت نزدیکان و حامیان دولت وجود دارد که باعث تقویت فرضیه انتخاباتی بودن مذاکرات وین می شود. امری که رهبرانقلاب روز گذشته نسبت به فرسایشی شدن این مذاکرات هشدار دادند و سیاست جمهوری اسلامی درباره برجام را مشخص دانستند.

گزارش ویدئویی پیرامون این موضوع مهم را ببینید:



ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.