حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » ماجرای ارتباط برخی اطرافیان احمدی نژاد با اکبر طبری چیست؟!

ماجرای ارتباط برخی اطرافیان احمدی نژاد با اکبر طبری چیست؟! بعد چند سال از محاکمه افراد متخلفی همچون محمدرضا رحیمی، بقایی و مشایی به عنوان نزدیکان محمود احمدی نژاد، این روزها برخی رسانه‌ها و فعالین سیاسی موضوعات جدیدی از مفاسد اقتصادی رئیس دولت نهم و دهم در دوران ریاست جمهوریش مطرح می‌کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز: در حالیکه این روزها احمدی نژاد در حال تئوری پردازی برای مذاکره با آمریکا و گفتگو با افرادی همانند ترامپ است، تعدادی از فعالین سیاسی و رسانه‌ای از ارتباط برخی اطرافیان او با اکبر طبری، چهره مفسد قوه قضاییه سخن گفته و ادعاهای قابل تاملی را بیان کردند.
وجود افراد مفسد اقتصادی در کنار احمدی نژاد البته موضوع تازه‌ای نیست. پیش از این نیز برخی از نزدیکترین چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد همانند حمید بقایی به علت جرایم اثبات شده‌ای همچون اختلاس و مفاسد اقتصادی در دادگاه محکوم و هم اینک در زندان به سر می‌برند.
بعد چند سال از محاکمه افراد متخلفی همچون محمدرضا رحیمی، بقایی و مشایی به عنوان نزدیکان محمود احمدی نژاد، این روزها برخی رسانه‌ها و فعالین سیاسی موضوعات و ادعاهای جدیدی  درباره مفاسد اقتصادی برخی اطرافیان رئیس دولت نهم و دهم  مطرح می‌کنند.
در روزهای اخیر رسانه ها از ارتباط برخی افراد نزدیک به احمدی نژاد با اکبر طبری، سرحلقه مافیا مفاسد اقتصادی در قوه قضاییه گزارش‌های را منتشر کرده‌اند.
یک روزنامه نگار به نام محمد مهاجری مدعی شده که یکی از مدیران احمدی‌نژاد با شروع دادگاه طبری قصد خروج از کشور را داشته که به علت کرونا ناکام مانده است. او همچنین خبر از وام‌های کلانی داده که در زمان ریاست هاشمی‌شاهرودی بر قوه قضاییه از سوی طبری به تیم احمدی‌نژاد داده شده است.
مهاجری گفته است: زمانی ‌که اطرافیان احمدی‌نژاد هم‌دوره‌ای آقای هاشمی‌شاهرودی بودند، وام‌های متعدد توسط اکبر طبری به اطرافیان احمدی‌نژاد داده می‌شد. علاوه‌بر دوره آملی‌لاریجانی باید به‌ طور خاص‌تر آن دوره را بررسی کرد و به خدماتی که اکبر طبری به احمدی‌نژاد داده، مفصل‌تر بپردازند.
همه ادعاهای اخیر درباره نزدیکان احمدی نژاد در حالیست که پیش از این نیز چهره‌های جنجالی در قوه قضاییه همانند محمد‌شریف ملک‌زاده، مشاور آیت الله هاشمی شاهروردی در امور اجرایی و سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران نیز از نزدیکان احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری محسوب می‌شدند که به مسئولیت‌های کلان دولتی نیز رسیدند.
گرچه درباره ارتباط اکبر طبری با برخی نزدیکان احمدی نژاد تاکنون گزارش رسمی و تایید شده قضایی منتشر نشده و اینک در حد گزارش‌های رسانه‌ای به آن پرداخته شده ولی ارتباط احمدی‌نژاد با برخی افراد مساله‌دار در قوه قضاییه در سال‌های نه چندان دور، امری غیرقابل انکار است.

دانلود فیلم ماجرای ارتباط برخی اطرافیان احمدی نژاد با اکبر طبری چیست؟!


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.