حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » بهترين تصميم رفتن زیر چتر «ناطق» است!

نسخه اصلاح طلبان برای اصولگرایان؛

بهترين تصميم رفتن زیر چتر «ناطق» است!

توصیه مثلا خیرخواهانه نویسنده اصلاح طلب در حالی مطرح می شود که در دل متن صریحا از حضور ناطق در جبهه اصلاحات و حمایت او از میرحسین موسوی و حسن روحانی سخن به میان می آورد. البته که ارادت و رفاقت ناطق با اصلاح طلبان و به خصوص شخص خاتمی بر کمتر کسی پوشیده است.
...

به گزارش کاوش نیوز، روزنامه اصلاح طلب آرمان در گزارشی با عنوان «اگر ناطق نیاید» که آن را به تیتر اصلی شماره امروز خود هم اختصاص داده پیشنهاد داده است که اصولگرایان با توجه به رحلت حضرات آیات مهدوی کنی، یزدی و مصباح یزدی به زیر چتر ناطق نوری بروند!
در گزارش آرمان آمده است: «اصولگرايان در هيچ زمان ديگري، با چنين بحران رهبري روبه‌رو نبودند و آنها هميشه در مقاطع مختلف پرچم زعامت خود را به دست نيروي شناخته‌شده‌اي سپرده بودند اما درگذشت اين سه آيت‌ا‌... علامت سوال بزرگي در جلوي نام رهبري اين جريان سياسي ايجاد كرد».
در بخش دیگری از گزارش نوشته شده است: «در اين ميان اما هنوز يک روحاني مانده که همگان با او آشنا هستند و مي‌تواند جاي خالي بزرگاني مانند مهدوي‌کني را پر کند و آن حجت‌الاسلام علي‌اکبر ناطق نوري است».
در ادامه، نویسنده گزارش ضمن اشاره قابل تامل به سوابق سیاسی ناطق، رسما به حمایت ناطق از اصلاح طلبانی نظیر میرحسین در سال 88 و یا روحانی در سال 92 نیز اشاره می کند و می نویسد: «بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به‌عنوان نماينده امام در جهاد کشاورزي انتخاب شد. در دولت نخست نيز اداره وزارت کشور را برعهده داشت. در انتخابات مجلس اول، سوم، چهارم و پنجم به‌عنوان منتخب مردم به مجلس راه يافت و در دو دوره آخر، رياست مجلس را نيز برعهده داشت. در انتخابات دوره هفتم رياست‌جمهوري نيز به‌عنوان کانديداي مورد حمايت اصولگرايان و عضو جامعه روحانيت مبارز حضور يافت که موفق به پيروزي بر نامزد رقيب خود، سيدمحمد خاتمي نشد. وي بعد از اين انتخابات به منتقدان جناح راست تبديل شد. در انتخابات 88 از حاميان کانديداي اصلاح‌طلبان بود. در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92، يکي از گزينه‌هاي مطرح از سوي ائتلاف اعتداليون و اصلاح‌طلبان بود که آن را نپذيرفت و سرانجام از حسن روحاني حمايت کرد».
در پایان گزارش هم نویسنده با بیان اختلافات عميق در بین اصولگرایان(!) پیشنهاد داده است تا اعضای این جریان به زیر چتر ناطق نوری بروند.

اما درباره این پیشنهاد باید نکات ذیل را مطرح کرد:
1- قطعا و یقینا در عدم خیرخواهی اصلاح طلبان برای توفیق جبهه انقلاب شک و تردیدی وجود ندارد و این گزارشات را قطعا بخشی از پازل انحراف و اختلاف افکنی باید تصور کرد.
2- توصیه مثلا خیرخواهانه نویسنده در حالی مطرح می شود که در دل متن صریحا از حضور ناطق در جبهه اصلاحات و حمایت او از میرحسین موسوی و حسن روحانی سخن به میان می آورد. البته که ارادت و رفاقت ناطق با اصلاح طلبان و به خصوص شخص خاتمی بر کمتر کسی پوشیده است.
3- روزنامه اصلاح طلب در حالی با خیال پردازی اصولگرایان را دارای اختلافات عمیق معرفی می کند که دقیقا عبارت «اختلاف عمیق» توصیف کننده حال و روز کنونی جریان اصلاحات است. جریانی که نه تنها حامیان مردمی انها بلکه اعضای خود جریان هم دیگر رهبری خاتمی را قبول ندارند و حتی کم سابقه ترین اصلاح طلب هم در این جریان جزو مدعیان به شمار می رود.
4-روزنامه آرمان که به رسانه خاندان هاشمی رفسنجانی مشهور است امروز به جای این قلم فرسایی ها باید برای مردم گفته مرحوم هاشمی را بازخوانی کند که رای سه درصدی روحانی را او به 51 درصد رساند و از مردم بخواهد نظرشان را در این باره بیان کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.