حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » حملات تروریستی در «غوطه شرقی» دمشق و شمال «حماه» ناکام ماند

 

 

عناصر تروریستی «جیش الاسلام»  ، همزمان با پاکسازی بخش‎های وسیعی از «غوطه شرقی» دمشق و نزدیک شدن نیروهای سوری و مقاومت به شهرک راهبردی «دوما»، حملات سنگینی را برای کاهش فشارها انجام دادند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، تروریست ها که تنگ تر شدن حلقه محاصره را به خوبی در حومه شهرک دوما احساس کرده اند، عملیاتی را برای تامین امنیت مواضع از غرب این شهرک آغاز کردند.

بنا به این گزارش ، عناصر تروریستی در ابتدا مواضع نیروهای سوری را در شهرک «حرستا» هدف قرار دادند و توانستند پس از چندین ساعت درگیری به سوی این منطقه پیشروی کنند.

اما نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت ساعتی قبل موفق شدند با انجام حملات معکوس تروریست ها را از حومه شهر ک حرستا عقب برانند و مناطق اشغال شده را بازپس بگیرند.

حملات تروریستی در «غوطه شرقی» دمشق و شمال «حماه» ناکام ماند

 

در درگیری های ساعت گذشته ده‎ها تن از تروریست ها کشته و تعدادی دیگر نیز از منطقه متواری شدند.

نیروهای مقاومت و سوری در ادامه به پاکسازی حومه شهرک حرستا بسنده نکردند و با تعقیب تروریست ها موفق شدند اتاق عملیات آنها را منهدم کنند.

با نابودی اتاق عملیات تروریست‌ها، عملیات آنها در کمتر از 12 ساعت با شکست روبه رو شد و در روزهای آینده باید منتظر حمللات جدید ارتش سوریه باشند.

آخرین خبرها از شمال استان حماه حاکی از آن است که عناصر تروریستی نیز برای تامین امنیت بیشتر مناطق تحت کنترل خود عملیاتی را در محور شهرک معرکبه انجام دادند، اما نیروهای سوری و دفاع ملی با رصد تحرکات تروریست ها و شناسایی مسیر عملیات  تروریست ها توانستند آنها را با حملات توپخانه ای و سپس حملات زمینی غافل گیر کنند.

 

 

حملات تروریستی در «غوطه شرقی» دمشق و شمال «حماه» ناکام ماند

 

این گزارش می افزاید : در این درگیری ها یک تانک و چندین خودروی مجهز به دوشکای تروریست ها منهدم شد و دهها تن از تروریست ها کشته شدند.

در یک ماه گذشته ارتش سوریه با عملیات های متعدد علاوه بر تامین امنیت مسیرهای منتهی به شهرک سلمیه، توانست شهرک های معرکبه، مضحه توینه و زنکحیه را به طور کامل پاکسازی کند و در مقابل تروریست ها نیز در دو هفته گذشته با چندین حمله درصدد بودند مناطق آزاد شده را مجدد اشغال کنند که هر بار با شکست روبه رو شدند.

 

 

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.