حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » فقط به مراسمات اکتفا نکنیم، به چگونگی نفوذ ضد انقلاب بپردازید

در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی مطرح شد؛

فقط به مراسمات اکتفا نکنیم، به چگونگی نفوذ ضد انقلاب بپردازید

فقط به مراسمات اکتفا نکنیم، به چگونگی نفوذ ضد انقلاب بپردازیدجنگ امروز ما، جنگ رسانه ای است و دشمنان به جای جنگ نظامی با تولید محتوا و تولیدات رایانه ای با ما مقابله می کنند.در جنگ با صدام همین ها در کنار صدام بودند امروز هم در شرایط جنگ رسانه ای قرار گرفتند.امروز در جنگ حمله به افکار هست و ایجاد نفاق در کشور، منافقین در سه شیفت 8 ساعته پای سیستم ها در حال جنگ و مبارزه رسانه ای هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز، دبیرکل بنیاد هابیلیان در همایش «رسانه های انقلابی، بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» اظهارکرد:موضوع بحث که حقوق بشر آمریکایی هست که رهبر معظم هم فرمودند:با توجه به اشراف و نگاه عمیقی که ایشان دارند قطعا موضوعاتی  وجود دارد همه می دانید که کشور توطئه هایی زیادی را از سر گذرانده در همان اوایل شکل گیری انقلاب، توطئه هایی علیه ایران آغاز و در این راه از ابزار خطرناکی به نام ترور استفاده شد در کشور ما جنایات تروریستی بسیار زیادی توسط آمریکا و نیروهای مورد حمایت آن ها اتفاق افتاده است . از جمله حمله به هواپیما مسافری، ترور مقام معظم رهبری در دهه60، شهادت بسیاری از بزرگان، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران و.... در ایام هفتم تیر هر ساله مراسم خاص شهدای ترور در کشور برگزار می شود ولی به نحوه نفوذ به بدنه دولت که منجر به شهادت چندین تن از یاران انقلاب شد، کسی نمی پردازد.آیا  کسی پرسید که بمب رو چه کسی به دفتر حزب وارد کرد شخصی که یکی از 8 نفری بود که حکم بازرسی را داشت کسی در این سالها پرسید چطور این شخص متواری شد.

چه کسی حوادث 7 تیر را بوجود آورد/ چگونه نفوذ بوجود آمد.؟

سید محمدجواد هاشمی نژاد افزود:چه قدر به موضوعات ترورها پرداخته شده؟ آیا  بررسی شده که چه کسی حوادث 7 تیر را بوجود آورد، چگونه نفوذ بوجود آمد؟؟. نحو تقابل دشمن را باید یاد گرفت این وظیفه ما است تا کار کنیم.  ترور ابزاری است که استکبار با آن کشورهای دیگر را مدیریت کنند، در کشور به حوادث ترور آنگونه که باید پرداخته نمی شود. گروهی که ظرفیت دارد در زمان جنگ نوکر آمریکا باشد می تواند یکی از ابزارهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی باشد. چکمه پوشان زمان صدام امروز کروات آزادی زده اند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه حدود 22سال پیش منافقین در 11کشور اروپایی همزمان به سفارتخانه های ایران حمله کردند، عنوان کرد: در استرالیا تمام وسایل را تخریب کردند و یکی از دیپلمات های ما را زدند هر کودکی می داند که سیستم های اطلاعاتی بی اطلاع نبوده اند اما کوچک ترین برخوردی با این گروه ها توسط کشورهای اروپایی نشد. همه اینها نشان می دهد که آمریکا و کشورهای همراه با آن حامی حقوق بشر نیستند بلکه حامی نظام سرمایه داری و لیبرالی خودهستند.آنان حقوق  خودشون را پیاده می کنند نه حقوق بشری و انسانی را.

سید محمدجواد هاشمی نژاد گفت :آمریکا در یازده سپتامبر در ازای دو ساختمان، دو کشور را گرفت و دو میلیون نفر را به خاک و خون کشید اما کسی نیست نسبت به این جنایات آمریکایی ها در کشور ما با آن ها برخورد کند. در 2 سال پیش چند نفر آمدند در رژه نیرو های مسلح، با اسلحه زن و کودک و مردم بیگناه را به رگبار بستند.همون شب شبکه بی بی سی با سخنگوی گروهک الاحوازی مصاحبه می کنه و این شخص بدون هیچ ترس و نگرانی این عملیات رو بعده می گیره و از کشتن کودکان بعنوان یک اتفاق یاد می کنه و اقدام علیه شهروندان و نظامیان یک کشور برای آنها هیچ تبعات حقوقی نداره! این رفتارها در خارج و رسانه های آنها پرداخته نمی شود اما در داخل هم به این مسایل رسانه های ما نپرداختند.

 اگر زیادی خواهی آمریکا نبود ما به این اندازه شهید ترور نداشتیم

وی با اشاره به اینکه اولین توطئه ترور علیه کشور ما در تاریخ 22بهمن سال 57اتفاق افتاده، گفت: اولین حادثه تروریستی در سنندج اتفاق می افتد و تا امروز ادامه دارد در بنیاد هابیلیان کتابی تهیه شده فقط برای سال 58 است حدود32ترور توسط 11گروه صورت گرفته است .17هزار شهید ترور در کشور ما، وجود دارد این شهیدان با عملیات 35 گروه مسلح به شهادت رسیده اند که اگر زیاده خواهی آمریکایی ها نبود این تعداد شهدا را نداشتیم.از یک طرف آمریکا، شعار حقوق بشر سر می دهد و از طرف دیگر دست به ترور می زند. خود آنها دم از مبارزه با تروریسم می زنند در حالیکه خودشان بانی کشتار های تروریستی هستند.همه این گروهایی که علیه مردم ما کار کردند در کشور های اروپایی وآمریکا دارای دفتر رسمی هستند  این نشان  می دهد کشور های اروپایی وآمریکا حمایت های قوی از آنان دارند.

 درجنگ رسانه ای دشمنان با تولید محتوا با ما مقابله می کنند

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به قدرت نظامی ایران و عدم توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی، گفت: آنها دیگر توان جنگ نظامی را ندارند لذا امروز با جنگ رسانه ای وارد عمل شدند گروهک منافقین بیش از همه تبحر پیدا کرده و در جنگ رسانه در حال مبارزه است.جنگ امروز ما، جنگ رسانه ای است و دشمنان به جای جنگ نظامی با تولید محتوا و تولیدات رایانه ای با ما مقابله می کنند.در جنگ با صدام همین ها در کنار صدام بودند امروز هم در شرایط جنگ رسانه ای قرار گرفتند.امروز در جنگ حمله به افکار هست و ایجاد نفاق در کشور، منافقین در سه شیفت 8 ساعته پای سیستم ها در حال جنگ و مبارزه رسانه ای هستند.

در سال 96 و 97 در کشور ما بیشترین کار و فعالیت در فضای مجازی علیه کشور، توسط منافقین صورت گرفت.7 سال قبل از اینکه اوباما تحریم سخت گیرانه علیه ایران انجام داده طرح آن توسط همین افراد انجام شد. در پارلمانهای اروپا وآمریکا رایزنی شد و روی موضوع کار شد تا به این نتیجه رسیدند که باید جمهوری اسلامی تحریم سخت گیرانه  تسلیحاتی و بانکی صورت بگیرد اما به فضل الهی ، به همت مردم و رهبری هوشمندانه شکست خوردند.

 امروز منافقین با نفاق وارد شدند / اینجاست که جای شهید وجلا عوض می شود

هاشمی نژاد با اشاره به نفاق اذعان کرد:  یکی از ابزار های مهم دشمن نفاق هست وما ضربه های زیادی در این مورد خوردیم. حکومت علی (ع) از همین طریق از پا در آمد.دشمنان فهمیدند که نمی شود جمهوری اسلامی را از طریق نظامی از پا در آورد با نفاق وارد شدند همه اونهایی که بالباس نظامی شعار نجات ایران می دادند امروز با پوشیدن لباس دیپلماسی و زدن کروات دم از دمکراسی خواهی می زنند.

وی بیان کرد: چند سال گدشته وزیر خارجه آمریکا گفته بود که مجاهدین خلق  (منافقین) به همراه مقامات ایرانی دستشان به خون مردم بیگناه ایران الوده است اما امروز منافقین با کروات دم از دمکراسی و ازادی می زنند.بعد جنگ متاسفانه یکی دو دولت سرکار آمدند و باعث شدند تا یکی دونسل ما حدود بیست سال از عمق قضایا بی خبر باشند روایت هایی که در دهه شصت بر سر ملت ما آمد گفته نشد. در زمانی که باید آگاهی بخشی انجام می دادیم که انجام نشده، دشمن در این بخش دارد کار می کند به فرموده رهبری دارد جای شهید و جلاد عوض می شود کسانی که جنایت کردند و اعدام شدند دارند طلبکار می شوند.

اعدام های صورت گرفته در دهه شصت به چه مناسبت بوده؟

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اینکه ما باید روی اینگونه قضایا بیشتر کار کنیم اظهار کرد: باید کار کنیم که حوادث حزب جمهوری چگونه انجام شد؟؟ دشمن دارد تلاش می کند ترورهایی که علیه کشور ما انجام داد خیانت هایی که صورت گرفته را فراموش بشه!! یک فرد خیانتکار تا زمانی که خیانتش فراموش نشود نمی تواند دم از دمکراسی و منشور سازمان ملل بزند اینجاست که جای شهید وجلا عوض می شود.

بچه های ما نسل جدید ما نمی دانند که در دهه شصت چی گذشته !! در دانشگا ه مشهد درسخنرانی یکی از بزرگواران پرچم بالا آوردند که در دهه شصت اعدام های صورت گرفته به چه مناسبت بوده؟ بیشتر شرکت کنندگان عملیات مرصاد در سال 67 توسط منافقین کسانی بودند که توبه کرده بودند و دوباره به جنگ پرداختند اگر اعدام ها نمی شد که معلوم نبود کشور سر از کجا درمی آورد اتفاق هایی که امروز در کشور صورت می گیرد نتیجه رسوبات فکری همون اشخاص است. جنگ رسانه ای توسط همین گروه ها هدایت می شود. کشور ما در سال 98 کسانی را که خیلی از تخریب ها را انجام داده بودند و جمهوری اسلامی دستگیر کرده بود از طرف آمریکایی ها نقض حقوق خوانده می شد ولی جنایت هایی که در سالهای شصت به مردم ما وارد شد حرفی از آن نمی زنند.همان جانیان دهه شصت که در ترورها شرکت داشتند امروز پشت سیستم ها دارن نسل جوان کشور ما را به بیراه می کشند. جنگ رسانه ای توسط همین منافقین که سن وسال شان افزایش پیدا کرده و توان تقابل نظامی را ندارند در حال انجام شدن است.

طعمه های خود را از بین جوانان17یا 18سال انتخاب می کنند

سید محمدجواد هاشمی نژاد گفت:  درکشور ما حدود 73میلیون گوشی هوشمند دارد که بیشتر دست جوانان است این فضای مساعدی را ایجاد می کند طعمه نیز از بین جوانان باشد. جوانان در سن 17 یا 18 سال با طمعه شدن دست به کارهای خطر ناک می زنند.الان جوانان ما در معرض خطر قرار دارند. شماها رسالت بزرگی بر دوش دارید.  ببینید دشمن برخورد پلیس را در سال 88 چنان پررنگ می کند اما وحشی گری کشور آمریکا ،فرانسه و... دیگر کشور های اروپایی را نمی بینند، جنگ واقعی رسانه است رسانه رسالت خطیری دارند، فرزندان مردم در خطر فکری هستند تعدای از شخصیت ها را منحرف کردند در دهه شصت قائم مقام کشور را منحرف ساختند. ما باید دشمن را بشناسیم خطوط عمکرد  دشمن را بشناسیم فرزندان ما اگر ندادند که چه جنایت هایی در کشور اتفاق افتاده جنایت ها فراموش می شود. این وظیفه ما و رسانه هست که هر کسی در حد توانایی در این زمینه کارکند. دشمن پای کار هست هوشیار باشیم.

این همایش به همت؛ بسیج رسانه،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و خانه مطبوعات استان گلستان برگزار شد.

گزارش از: رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.