حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » عصبانیت غربگرایان از مجلسی که می خواهد خدمت گزار مردم باشد

...

کاوش نیوز-نورالدین قدیمی:  حملات به مجلسی که هنوز تشکیل نشده در حال افزایش است. «ناصر قوامی» فعال اصلاح‌طلب و رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ششم با حمله به مجلسی که هنوز شکل نگرفته است، گفت: «اگر نمایندگان منتخب صحبتی می‌کنند، تنها در حد حرف است و بیشتر از آن نیست. فکر می‎کنم بی‌خاصیت‌ترین مجلس در دوران جمهوری اسلامی همین مجلس یازدهم خواهد بود، هرچند مجلس دهم هم قوی نبود.»
مشابه این سخنان از زبان سایر چهره های شاخص اصلاح طلب نیز طی روز های بعد از انتخابات دوم اسفند۹۸ شنیده می شود که نشان از اوج عصبانیت گروه قبیله گرای اصلاحات از روی گردانی مردم از غرب‌گرایان و خائنین به ملت دارد.
امروز همه به این موضوع آگاه و بر آن تاکید دارند که کشور در این شرایط سخت ، بیش از هر چیز دیگری نیاز به همدلی و تزریق امید به جامعه دارد و بی  شک آن کسانی که به جای امیدوارکردن مردم به آینده و نتیجه انتخاب خودشان ، سعی در تزریق یاس و نا امیدی به جامعه را دارند ، دوست ملت و علاقمند به پیشرفت و توسعه کشور نیستند.
همگان به این موضوع آگاهی دارند که مجلس محل گروکشی نیست. مجلس محل تصویب قوانین، انتخاب مجریان صالح ، نظارت بر اجرای قانون و عمل مجریان و نقطه اتصال دو قوه دیگر در کشور است.
اطلاعی که حقیر از رویه منتخبین ملت برای مجلس یازدهم دارم بیانگر این نکته است که یکی از اولویت‌های مجلس آینده، تقویت مدیریت‌های کارآمد در قوه مجریه از طریق اصلاح رویه‌ها و تحول در روش‌های نظارتی قوه قضائیه است که یکی از اساسی ترین کارها در پیشبرد امور و کشور داری می باشد.

همه باید این نکته را بدانند که خواسته مردمی که به مجلس یازدهم  رأی دادند، همکاری بیش از پیش قوای کشور، اعم از مجلس، دولت و قوه قضائیه برای رفع مشکلات کشور است و بی‌شک نمایندگان مجلس آینده نیز متوجه این موضوع هستند؛ ولی سؤال اصلی این است، چرا درحالی که هنوز مجلس آینده تشکیل نشده است، برخی چهره‌های جبهه اصلاحات چنین مسائلی را با هدف ایجاد هراس و نگرانی از عملکرد این مجلس در بین مردم مطرح می‌کنند؟ آیا این رویه سیاسی در راستای منافع ملی و خواست جامعه صورت می گیرد. آینده و نتیجه عمل منتخبین مردم در مجلسی که ازخرداد ۹۹ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، حقایقی را برای مردم روشن و خائنین به ملت را رسواتر خواهد کرد ان‌شاءالله.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.