حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » معاون اول قوه‌قضائیه استعفا داد/ اژه‌ای پذیرفت

جلوگیری از شائبه اعمال نفوذ در پرونده فرزندان؛

معاون اول قوه‌قضائیه استعفا داد/ اژه‌ای پذیرفت

معاون اول قوه‌قضائیه استعفا داد/ اژه‌ای پذیرفترییس قوه‌قضائیه ضمن پذیرش درخواست استعفا در پاسخ به درخواست مصدق نوشته است: اگر چه حضور شما در این منصب، در رسیدگی به پرونده مورد اشاره مدخلیت و تاثیری نداشته و نخواهد داشت اما با توجه به درخواست حضرتعالی و نکاتی که مطرح کردید استعفای شما مورد پذیرش قرار می گیرد.
...

به گزارش کاوش نیوز، مرکز رسانه قوه‌قضائیه اعلام کرد: به منظور از بین بردن شائبه هرگونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر؛ «حجت الاسلام مصدق» استعفای خود، از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم رییس عدلیه کرد.
رییس قوه‌قضائیه ضمن پذیرش درخواست استعفا در پاسخ به درخواست مصدق نوشته است: اگر چه حضور شما در این منصب، در رسیدگی به پرونده مورد اشاره مدخلیت و تاثیری نداشته و نخواهد داشت اما با توجه به درخواست حضرتعالی و نکاتی که مطرح کردید استعفای شما مورد پذیرش قرار می گیرد.
پیش از این برخی تصاویر از عدم حضور حجت الاسلام مصدق در جلسه شورای عالی قوه قضائیه منتشر شده بود که گمانه زنی هایی مبنی بر کناره گیری ایشان را به دنبال داشت.
هفته گذشته رسانه ها از آغاز دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه‌قضاییه خبر دادند.
این دادگاه به ریاست قاضی فرخ‌نیا به اتهامات ۲۳ تن از متهمان این پرونده از جمله دو تن از فرزندان معاون اول قوه‌قضاییه که در تیرماه امسال، به اتهام تشکیل شبکهٔ اعمال نفوذ و پول‌شویی در پرونده‌های کلان اقتصادی دستگیر شده بودند، رسیدگی می کند.

طبق گفته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری، تاکنون ۵ جلسه دادرسی این پرونده برگزار شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.