حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » عیدانه اینترنت دولت به مردم

 عیدانه اینترنت دولت به مردموزیر ارتباطات از اختصاص بسته ۵ گیگابایتی اینترنت به همه مردم به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز، عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت، از اختصاص بسته اینترنت هدیه برای همه مردم خبر داد و گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان یک بسته اینترنت رایگان ۵ گیگابایتی که معادل ۱۲ گیگابایت ترافیک داخلی است به عنوان هدیه عیدانه دولت برای کاربران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه کاربران برای فعال سازی این بسته اینترنت هدیه باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند، افزود: کاربران می‌توانند تا پایان اسفند با مراجعه به آدرسhttp://my.gov.ir یکی از شماره‌های خود را وارد کنند که به آن شماره اینترنت هدیه دولت اختصاص پیدا می‌کند که تا عید فطر نیز فرصت برای استفاده از آن فراهم است.
زارع پور همچنین در مورد حوزه فضایی گفت: امسال سال پرباری برای صنعت فضایی کشور بود و در سال جاری ۶ پرتاب فضایی داشتیم و ماهواره‌های متعدد با موفقیت در مدار قرار گرفته‌اند.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه پرتاب‌هایی که در این دولت انجام شده، معادل ۳ دولت گذشته است، افزود: سال آینده پرتاب ماهواره پیش‌بینی شده است و در سال آینده به‌سمت منظومه‌سازی خواهیم رفت.
وی گفت: مرحله اول بزرگترین پایگاه فضایی کشور در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و اولین پرتاب در این پایگاه انجام خواهد شد.
زارع پور افزود: پرتابی که در سال جاری از پایگاه روسیه انجام دادیم به این‌علت بوده است که پایگاه‌های ایران دارای چنین ویژگی‌هایی نیستند و امیدواریم در سال آینده در پایگاه ایران پرتاب‌ها انجام شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.