حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » قطر حمله اسرائیل به نوار غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد

قطر حمله اسرائیل به نوار غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم کردوزارت امور خارجه قطر اعلام کرد:حمله اسرائیل به نوار غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم میکنیم و همه طرفها را به آرامش فرا میخوانیم.

...

به گزارش کاوش نیوز، وزارت امور خارجه قطر در ادامه بیانیه خود اعلام کرد:اسرائیل به تنهایی و به دلیل اقدامات تحریک آمیز در مسجدالاقصی مسئول افزایش چرحه خشونت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر ضرورت تحرک جامعه بین الملل برای پایبند کردن کردن اسرائیل به توقف نقض آشکار قوانین بین المللی تاکید داریم.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی روز جمعه گفت که طی ساعات گذشته به ۳ هدف در جنوب لبنان و ۱۰ هدف در نوار غزه با ۵۰ تُن مواد منفجره حمله کرده‌اند.

در این بیانیه ضمن اشاره به شلیک ۴۴ راکت توسط گروه‌های مقاومت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی، ادعا شده است که ۲۹ فروند از این راکت‌ها را رهگیری کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «ما به‌طور منظم وضعیت میدانی را ارزیابی می‌کنیم و بر این اساس به حملات علیه حماس در غزه و لبنان ادامه می‌دهیم».

سخنگوی ارتش این رژیم با اعلام تقویت یگان‌های پیاده‌نظام و توپخانه‌ای در شمال و جنوب فلسطین اشغالی، گفت: ‌«دولت لبنان مسئول هر اتفاقی در داخل خاک خود از جمله شلیک موشک است. ما اجازه نمی‌دهیم حماس از لبنان فعالیت کند».


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.