حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » جشن و شادی سراسر فلسطین اشغالی را فرا گرفت/ ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفت/ زیاد النخاله: در صورت نقض آتش بس به آن پاسخ می‌دهیم +تصاویر

جشن و شادی سراسر فلسطین اشغالی را فرا گرفت/ ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفت/ زیاد النخاله: در صورت نقض آتش بس به آن پاسخ می‌دهیم +تصاویرخیابان‌های سراسر فلسطین اشغالی از جمله غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی در پی برقراری آتش بس و پیروزی مقاومت سراسر جشن و پایکوبی بود.
...

کاوش نیوز: مردم سراسر فلسطین اشغالی بعد از اعلام آتش بس و پایان درگیری به خیابان‌ها ریختند و پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم اشغالگر را جشن گرفتند. 
مردم فلسطین با در دست داشتن پرچم ملی در حمایت از مقاومت و محمد الضیف"أبو خالد" فرمانده کل گردان‌های القسام شعار سر دادند.
فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله قدس اشغالی پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی را جشن گرفتند. محوطه مسجدالاقصی و باب العامود غرق در شادی و سرور بود و مردم برای ابراز شادی اقدام به نور افشانی آسمان می‌کردند.
این شادی حتی  به خارج از مرزهای فلسطین اشغالی کشیده شده و در دیگر کشورها از جمله لبنان و مصر هم مردم پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند و به شادی پرداختند.
در تصاویر زیر گوشه‌هایی از شادی مردم فلسطین به نمایش گذاشته شده است. 














ابوعبیده: دشمن صهیونیست را تحقیر کردیم
«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام بامداد امروز در سخنانی همزمان با اعلام آتش‌بس در غزه از سوی مصر سخنگوی گردان‌های قسام بامداد امروز در سخنانی همزمان با اعلام آتش‌بس در غزه از سوی مصر گفت که مقاومت توانست دشمن صهیونیست و ارتش آن را در این جنگ تحقیر کند.
وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم که دشمن در سراسر فلسطین از حیفا گرفته تا رامون ضربات سختی را دریافت کرده است. مقاومت با آتش‌بس موافقت و حمله موشکی را تا ساعت 2 بامداد امروز (زمان اجرای آتش بس) متوقف کرده است.
سخنگوی قسام اضافه کرد: اگرچه مقاومت به درخواست مصر درباره آتش بس پاسخ مثبت داد، اما رفتار دشمن را از نزدیک رصد می‌کنیم و متناسب با آن اقدام خواهیم کرد.
ابوعبیده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در خصوص توقف درگیری‌ها در  برابر یک امتحان حقیقی قرار دارد و گزینه حملات موشکی گسترده از دورترین نقطه شمال فلسطین اشغالی تا جنوب آن تا ساعت 2 بامداد روی میز خواهد بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: در صورت نقض آتش بس به آن پاسخ می‌دهیم
 «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام موافقت جنبش با آتش‌بس در غزه گفت که مقاومت تا زمانی که دشمن صهیونیست به آتش بس پایبند باشد، بدان پایبند است.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که اگر رژیم صهونیستی توافق آتش بس را زیرپا بگذارد، به آن پاسخ خواهیم داد.
محمد الهندی از رهبران جهاد اسلامی گفت که نتانیاهو پس از شکست در برابر مقاومت مجبور شد به آتش‌بس تن دهد.
 «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد مقاومت فلسطین تا زمانی به آتش بس پایبند است که رژیم اشغالگر به آن پایبند باشد.

حزب الله: آزادسازی کامل از بحر تا نهر در آینده نزدیک قابل دست‌یابی است
جنبش حزب الله لبنان در پیامی ضمن تبریک پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» اعلام کرد: ملت فلسطین و تمام کشورهای محور مقاومت نشان دادند که اسرائیل چنان شکاف و ضعف‌هایی دارد که طرح آزادسازی کامل از بحر تا نهر در آینده نزدیک قابل دست‌یابی خواهد بود.
در ادامه این پیام آمده است: در این نبرد، خیال‌ صلح ادعایی، راه‌ حل سیاسی، معامله قرن خائنانه و همچنین عادی‌سازی و عادی‌سازان مشکوک روابط فرو افتادند. این نبرد ثابت کرد که مقاومت در مسیر پیروزی، آزادی و کرامت در برابر دشمن دست برتر را دارد.
حزب الله با تبریک به فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطین که سزاوار این نبرد بودند، افزود: این پیروزی بازتابی راهبردی، سیاسی و فرهنگی پراهمیت بر آینده نبردهای منطقه خواهد داشت. ملت فلسطین و تمام کشورهای محور مقاومت و مردم آن‌ها و همچنین گروه‌های سیاسی و مردمی همراه ملت فلسطین در سراسر جهان تاکید کردند که اسرائیل، این غده سرطانی جنایتکار سست‌تر از خانه عنکبوت است.
حزب الله بر تاکید بر اینکه به شدت به پیروزی تاریخی بزرگ که در واقع پیروزی تمام مقاومت‌کنندگان بود، افتخار می‌کند، اعلام کرد: به درخشش سران، سربلندی رزمندگان، بزرگی شهدا و صبر خانواده‌های شریف و صلابت مجروحان، روحیه پایداری بالای زنان و مردان مظلوم شما می‌بالیم. ای ملت سربلند فلسطین و مقاومت عظیم و دلیرانه سپیده‌دمی جدید برای امت [اسلامی] و مقدسات رقم زدید که دیگر پس از آن،آزادسازی خواهد بود به اذن خداوند».
با تأیید آتش بس به طور رسمی از سوی نتانیاهو که به اطلاع مصر رسید، موفقیتی برای فلسطین رقم خورد و موجی از غرور در میان فلسطینیان دیده شد. فلسطین این عقب نشینی کم نظیر رژیم صهیونیستی را مرهون قدرت بازدارندگی مقاومت می‌داند.
ساعاتی پیش رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند طبق توافق با طرف مصری، آتش بس در نوار غزه از ساعت ۲ صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.