حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » بصیرت مردم دشمن را درمانده و عصبانی کرده است

بصیرت مردم دشمن را درمانده و عصبانی کرده استدادستان کل کشورگفت : دشمن برای این آشوب‌ها از مدت‌ها قبل برنامه ریزی و تقسیم کار کرده بود، اما آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران راه خود را از آن‌ها جدا کردند و همین مطلب دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.

...

به گزارش کاوش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در مشهد با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی افزود: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
وی تصریح کرد : دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم

دادستان کل کشور  با تسلیت به مناسبت شهادت ۲ تن از مدافعان امنیت در مشهد گفت: همانگونه که رهبری معظم فرمودند اینگونه اقدامات ضد انسانی بی پاسخ نخواهد ماند و دستگاه قضایی در راستای مجازات عوامل چنین جنایت‌هایی انشاالله به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
 در این بازدید دادستان کل کشور به همراه محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی؛ با حضور در بخش‌های مختلف محل نگهداری اغتشاشگران دستگیر شده با تعدادی از آن‌ها از جمله فردی که به تاسیسات مخابراتی آسیب رسانده بود و یا فردی که با پوشش خانواده در تجمعات به شهروندان و رهگذران آسیب رسانده بود گفتگو کرده و بر اجرای دقیق ضوابط، قوانین و مقررات تاکید کرد.
براین اساس محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد با تشریح اقدامات انجام شده از کار جهادی و تلاش مضاعف نیرو‌های انتظامی، نیرو‌های اجرایی، امنیتی، بسیجیان دلاور و قضات در مسیر برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و گفت:رمز موفقیت ما حضور مقتدرانه مردم در صحنه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.