حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » چهار پیام‌رسان ایرانی به‌هم وصل شدند

چهار پیام‌رسان ایرانی به‌هم وصل شدند چهار سکوی ایرانی بله، ایتا، گپ و آی گپ با ارائه به‌روزرسانی به مرکز پیام یکدیگر متصل شدند تا کاربران هرکدام از این پیام‌رسان‌ها امکان ارسال پیام به هم را داشته باشند.
...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از فارس، وعده اتصال پیام رسان‌های بومی ایرانی که توسط عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، داده شده بود عملی شده و ۴ پیام رسان بله، ایتا، گپ، و آی گپ به یکدیگر متصل شدند.
اتصال این ۴ پیام رسان به این معنی است که کاربران هر یک از آن‌ها می‌توانند به مخاطبان خود در سه پیام رسان دیگر پیام ارسال کنند. کاربران در صورت تمایل بعد از اجرای به روزرسانی امکان اتصال به مرکز پیام و اعلام موافقت خود در زبانه حریم خصوصی و امنیت می‌توانند این ویژگی را فعال کنند.
بر اساس وعده‌ای که زارع پور داده است دو پیام رسان دیگر سروش پلاس و روبیکا هم در آینده به این جمع اضافه خواهند شد تا کاربران آن‌ها هم امکان ارسال پیام به مخاطبین خود در دیگر پیام رسان‌های بومی را داشته باشند.
پیش از این وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که پیام رسان‌های بومی به یکدیگر متصل خواهند شد و قرار بود که این وعده در دهه فجر ۱۴۰۱ اجرایی شود که اکنون با تاخیر صورت پذیرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.