حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » ترک فعل مسؤولان در آشفته شدن وضعیت بازار پذیرفته نیست

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه موضوع مباحث روز وضعیت بازار و افزایش چند برابری قیمت کالاهاست که در جامعه موجب نارضایتی مردم شده که همه دستگاه‌های مسئول فارغ از اینکه در چه دوره‌ای هستند به وظیفه قانونی خود در امر نظارت بر بازار و قیمت کالاها عمل کنند و ترک فعل در این زمینه از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: معاونت پیشگیری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های پیشگیرانه جزو سه استان برتر کشور است.

وی با بیان اینکه موضوع مباحث روز وضعیت بازار و افزایش چند برابری قیمت کالاهاست که در جامعه موجب نارضایتی مردم شده که همه دستگاه‌های مسؤول فارغ از اینکه در چه دوره‌ای هستند به وظیفه قانونی خود در  امر نظارت بر بازار و قیمت کالاها عمل کنند و ترک فعل در این زمینه از هیچ مسوولی پذیرفتنی نیست.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه برای انجام پیشگیرانه و آسیب‌شناسی معضلات نیازمند داشتن آمار دقیق و به‌روز در موضوعات هستیم، افزود: اختلاف آمار میان دستگاه‌ها در موضوعات مانع از اتخاذ تصمیمات مهم و اثرگذار در شورای پیشگیری خواهد بود که برای رفع مشکل جلسه‌ای تخصصی میان مسوولان امر برای ارائه آمار و داده‌های واحد و مشترک برای جلسات بعد ضروری است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه بحث سرقت موضوع مهم دیگری است که ابتدا لازم است از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای کشف اموال مسروقه  و دستگیری سارقان باید تشکر کنم، افزود: اصولا موضوع سرقت التهاب‌آور است خصوصا سرقت از منازل که برای اعضای خانواده جدای از مشکلات سرقت اثاث منزل مشکلات روحی و روانی ایجاد می‌کند که برای پیشگیری از این مشکلات نیازمند انجام اقدامات بهنگام و کنترل اوضاع است که باید بسترهای وقوع سرقت را از بین برد.

وی با تاکید بر موضوع مهم عدم خروج گندم از استان اظهار کرد: مطلقا نباید گندم از استان خارج شود چرا که در  شرایط کاهش برداشت گندم در استان، ابتدا باید نیاز استان تامین شود و بعد به خارج استان ارسال شود که نیروی انتظامی در بحث خروج گندم از استان و دستگاه‌های متولی گندم در جهاد کشاورزی و غله به وظیفه قانونی خود عمل کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.